Gå til innhold

Vannet har gått!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker masse på dere Jerseygirl.

Jeg er ikke så aktiv her inne, men ditt navn er et av få som jeg har merket meg - på en positiv måte.

Krysser alt jeg har for at alt går bra for dere! Veldig bra å høre at du føler deg godt ivaretatt.

Stor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til! Må du bare få tatt det helt med ro den neste tiden for å gi kroppen en sjanse!

Skrevet

Tenker masse på deg hver dag, og håper virkelig på det beste for dere!

Lover å krysse alt som krysses kan, og håper på gode nyheter for dere på fredag!

Masse lykke til!!

Varm klem!

Skrevet

Tusen takk jenter..... :-)

Skrevet

Dette var utrulig trist lesing.. Vi to blei jo gravid omtrent samtidig husker eg.

Håper og håper at dette kan gå bra for deg, og så lenge der er ørlite håp.. Ikke gi opp! Mirakler skjer.

Gjest Lenchen J98, J08
Skrevet

Ånei, stakkars deg.

Uff. det er så forferdelig å oppleve dette. Jeg mistet selv i uke 14 i sommer, og det var kjempetøft :-(

Jeg håper det etter forholdene går bra med deg og at du klarer å holde motet oppe.

Trøste klem fra meg!

Skrevet

Hvordan går det med seg jersygirl? Sender mine tanker og medfølelse til deg:-)

Skrevet

Hei sisten!

Joda, det går greit...hadde en ok dag igår, da jeg klarte å holde tankene på avstand... Men i natt var det litt verre... Nervøs mage og mange tanker, men min snille mann og superpappa tok morgenen fra 0530 og lot meg sove til halv ni, så føler meg ikke så verst nå. Gleder meg til fredag og ny kontroll. Da får vi vel nye fakta å folrholde oss til...

Takk for alle varm tanker. Jeg synes det er mye støtte å gå inn her og lese:-)

Klem

Skrevet

Jeg er ikke noe faglært på område men har litt info rundt fra studiene på sykepleien og har en venninner som var i lignende situasjon 2 ganger, og begge jentene klarte seg. Men den aller viktigste grunn for at det skulle bli bra var at hun lå hele tiden. Hun ble straks innlagt. Kan du ikke be om å få slik oppfølging så har du mye bedre muligheter for å beholde barnet :-) dette er jo ikke så uvanlig. Du skal ligge du min venninner, kun reise deg for å gå på toalettet. Noen bruker bekken i sengen vist det er helt kritisk. Er du for få uker på vei siden de ikke følger disse prosedyrer? :-)

Skrevet

Aner ikke... Jeg får oppfølging av overlege KOSS som er veldig dyktig på området, så jeg stoler på henne. Tror nye studier viser at det ikke er noen forskjell på de som ligger eller holder seg i rolig aktivitet. Hun sa helt klart at jeg ikke skulle bare legge meg på sidæn. Mulig jeg er for kort, i tillegg til kombinasjonen med blødningen og at mengden fostervann er ekstremt lav!

Får høre med henne på fredag... Jeg har tett livmorhalskreft, mulig det er derfor det ikke er noen risiko og reise seg?

Skrevet

Oj skrive feil, he he... Klæsk retter for meg uten at jeg merker det...! Livmorhals, ikke kreft!

Skrevet

Kan godt være det ikke er skadelig å være i moderat bevegelse, men total sengeleie er blitt brukt i mange år nå for å øke barnets tjangs til å overleve. Men blir du sengeliggende, gir de deg blodfortynnende pga å unngå blodpropp. Vær snill og ta det heeeeelt me ro. Jeg holder fast på metoden som blir brukt på disse avdelingene, altså sengeleie. Om 7 uker er barnet levedyktig :-) stå på kravene dine jente :-)

Skrevet

Da har vi svaret der! Jeg har en genfeil som gir blodpropp, så har gått på fragmin frem til nå. Får ikke bruke det nå pga blødningen, sikkert derfor jeg må bevege meg litt...

Føler meg trygg på hennes råd, så får gjøre som hun sier... Ligger det meste av dagen, når jeg ikke hjelper sønnen min med noe småtteri, eller spiser eller er på toalett... Også sitter jeg i sofaen eller ligger resten av tiden...

Skrevet

Ja, da kan du nok ikke være helt sengeliggende:-) håper det går bra, tenker på deg. Lykke til og gi lys hvordan det går videre :-)

Skrevet

Nei, nå er det helt galt, haha. Forandrer ordene selv her:-) mente gi lyd:-)

Skrevet

Hei - har tenkt masse på deg de siste dagene, og må inn og se hvordan det går med deg.....uff, for en prøvelse det må være, samtidig som du vil gjøre alt for at det skal gå bra!! Jeg ønsker deg riktig lykke til og krysser fingrer og tær for deg, slik at det kan få et godt utfall! Kan jeg spør hvilken genfeil du har fått påvist? Jeg har V Leiden mutasjon og er APC-resistent. Går på albyl E. Fragmin ble vurdert, men det gir igjen økt blødningsfare slik jeg forstod det, og jeg har vært en del plaget med blødninger. Tenker på deg Jerseygirl - masse god energi sendes til deg!

Klem fra Sanna

Skrevet

Hei Sanna!

Jeg har leiren mutasjon APC resistens heterozygot.

De vurderte frem og tilbake om jeg skulle ha behandling, og det var først etter en utredning på Rikshospitalet at de ikke var i tvil om fragmin. Ale jeg kjenner som hargått på blodfortynnende har hatt fragmin og de har det gått bra med. Og på sykehuset har de forsikret meg om at fragminen ikke har økt min risiko for hverken blødning eller fostervannsavgang, så får slå meg til ro med det....

Takk for hyggelig omtanke!!!

Klem

Skrevet

Titter bare innom for å ønske dere 10 000ende ganger lykke til i morgen! Håper på mirakler og alt annet godt!

Massevis av gode klemmer fra meg!

Skrevet

Henger meg på her

Ville også ønske deg/dere masse lykke til i morgen. Tenker på deg hver dag og hvor forferdelig det må være å gå rundt i uvissheten:-)

Mange varme tanker til dere og igjen lykke til i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...