Gå til innhold

Dager igjen 25. desember :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 44 dager igjen.

Er tidlig oppe i dag, har KJEMPE vondt i en tann, så sitter å venter på at jeg skal til tannlegen klokka åtte, og jeg gleder meg faktisk,hehe ;)

Ha en fin dag alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt for lenge igjen i dag

32 dager igjen...

Skrevet

15 dager igjen. Hatt tidenes dårligste natt - full av vann i kroppen, kvalm, dårlig i magen og generelt rastløs. Men etter å ha fått i meg frokost og gått på do x-antall ganger så føler jeg meg endelig bedre, og tror kanskje jeg skal klare å sovne på sofaen etterhvert :) *lykke* Godt vi skal være hjemme i hele dag og bare slappe av :)

Skrevet

1 Dag igjen :)Har ikke så mye plager heller.

Skrevet

her er det heller uvisst..egentlig 13 dager men kontroll i dag som blir avgjørende;)

ingen plager, her heller.

Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥
Skrevet

9 dager til KS :) Nede på ensifret nå! Men trodde likevel det skulle bli tur til sykehuset i natt da jeg fikk maserier nøyaktig hvert 10. minutt i over en time. Heldigvis sovnet jeg fra alt, og nå er det rolig igjen ;) Vent litt til, lille bebis! :)

Skrevet

-2 dager. Formen har vært litt opp og ned ,men i dag kjennes den god ut. Så da blir d julemiddag me familien min 10 mil unna :-) Men har med toalettmappe og et klesskifte i tilfelle vi ikke kommer oss hjem igjen....

Skrevet

10 dager igjen. Sov fryktelig dårlig første del av natten, med kraftige kynnere. De gav seg da jeg fant ut at jeg kunne sove på siden og ikke bare på ryggen...;) Våknet 10.20 - luksus!

Skrevet

48 dager igjen! gleder meg til jeg kan si offisielt at jeg er høygravid:P

Skrevet

18 dager igjen. Men har små rier ganske regligmessig.Var på føden nesten hele dagen i går,og da sa de at ting har begynt.Er bare å vente å se hva som skjer fremover.Skal også inn på samtale på mandag ang. keiesersnitt. Har en veldig stor bebis i magen,i uke 32 var den 40% over gjennomsnittet.

Ha en fin 1.juledag alle sammen!!!!

Skrevet

Minus 8 dager her.. å ingen tegn

Skrevet

Minus 8 dager på meg også. Rare ting som foregår i magen, men ikke noe tegn til rier.

Skrevet

38 dager igjen og syyyk :-( knasker paracet for å holde feberen nede og venter på svigermor som henter lillejenta så jeg får slappet av siden pappa er på jobb....

ha en fin 1. juledag alle sammen :-)

Skrevet

26 pittesmå dager igjen :)

Skrevet

4 dager igjen, så nå har jeg gått et lenger svangerskap enn første gang ;)

Skrevet

20 dager igjen til ks :)

Skrevet

41 dager til termin, men en god del dager mindre til planlagt ks... Går nesten litt for fort, dette!

Skrevet

16 dager igjen til termin:)

Skrevet

- 11 dager! mensmurringer, men ingenting mer. Igangsetting i morgen...

Skrevet

18 dager igjen til termin. Men blir ks 3.januar, siden snuppa ligger i seteleie. Så 9 dager til hun er her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...