*Ønskergjerne* Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Etter x antall pp (3,5 år) og ikke en eneste positiv test,tok jeg en Clear Blue digital idag Var ikke på morgenurin,men svaret kom RASKT opp. GRAVID!!! Ble sjokkert,og trodde ikke på det,så tok en til nettopp,og fikk samme svaret Til mandag stikker jeg innom 'lab' på helsestasjonen og tar en test til der for sikkerhetsskyld,kanskje spør om å få målt HCG. Ennå så tror jeg det ikke helt,men håper den stemmer. Håper jo ikke 2 tester har gitt meg feil svar altså!! Skal bli spennende å se,skal kreve tidlig UL,siden vi har slitt så lenge... Men kan ikke komme på no ekstra vi har gjort denne pp,har vært forkjøla å sliten,og jobbet mye.. Å nå sitter jeg her,7 dager over IKM. Jeg er kjempeglad men tør ikke slippe d helt løst ennå... Men hopper over på 1 trimester,så jeg får lest meg opp litt der Krysser fingrene for at jeg virkelig er gravid og at det går bra lykke til alle sammen,håper jeg ser flere av dere over der snart kommer nok til å henge litt her også tror jeg Fortalte kun samboer og ei god venninne om testen,resten skal vi vente med til MINST 14 uker,håper jeg... men er sprekkeferdig,men ønsker å være mer sikker først da
Tieran Skrevet 25. desember 2010 #4 Skrevet 25. desember 2010 Ved mine andre graviditeter, så var også planen å vente.. Men jeg tror ikke jeg klarte å holde meg mer enn i underkant av en uke på alle sammen ;o) (2 barn, én sa)
*Ønskergjerne* Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. desember 2010 Tror ikke jeg har testet så mye på alle PP jeg har vært igjennom,men denne gangen kom ikke TR, og jeg følte jeg måtte ta en test,er leeeeenge siden sist jeg tok en for å sjekke har ikke hatt noen symptomer,men vært trøtt og oppblåst bare i følge utregninger er jeg 5+3 idag,men ikke sikkert det stemmer da, skal nok få sjekket om noen uker på tidlig ultralyd tror jeg. jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre nå,hva jeg ikke kan spise,hva jeg kan spise,+++ off,er ett nervevrak når var du på første kontroll_? hva var symptomene dine?
Tieran Skrevet 25. desember 2010 #6 Skrevet 25. desember 2010 Sånne spiseregler er jeg ikke inne i i det hele tatt.. :o/ Men mener å huske at man i hvert fall ikke skal spise noen oster. Og selvfølgelig være overnøye på at fugl man spiser er godt gjennomstekt. Jeg var vel på kontroll rundt uke 12 første gang med begge mine, tror det er vanlig. Mine symptomer var; Oppblåsthet Ømme/såre pupper Hyppige tissepauser Hormonell Fikk sterkere/ mer sensitiv luktesans Og så kjente jeg at noe var på gang i kroppen. Det er de jeg husker nå (mine barn begynner å bli så store, så er mange år siden jeg var på symptomjakt med de ;o) Med spiren som jeg mistet, hadde jeg vel stort sett de samme symptomene, men samtidig ikke like sterk følelse om at noe skjedde i kroppen. Mistet i uke 5. Denne gangen (om det skulle vise seg at jeg er gravid) så har jeg hatt en del symptomer, men de er ikke konstante og heller ikke så langvarige.. Så mest sannsynlig er det ubalanse i kroppen jeg merker, sammen med en liten dæsj med innbildning ;o)
*Ønskergjerne* Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. desember 2010 Føler meg teit som leter etter symptomer også da,når det er såååå tidlig som nå er jo lite inni der ennå liksom:) skal nok prøve å få meg tidlig UL,når sjansen er grei for å kunne oppdage noe:) er sykt trøtt,men det har jeg vært lenge... nesten så jeg tror siste mens ikke var no mens men vi får se:) må nok lese meg opp til hva jeg kan gjøre for at det skal være sjanse for at d går bra,røyken er omtrent kutta ut nå så ennå ikke helt sunket inn tror jeg,men er svært oppblåst :s off.. hehe skal vente lenge med å si no t folk ja,har sagt d t 2 stk , familien skal ikke få vite det på lenge ennå
Carina har to små gull Skrevet 25. desember 2010 #8 Skrevet 25. desember 2010 Så fantastisk å lese Gratulerer så kjempe masse Måtte nok være den beste julegaven du kunne få kan jeg tenke meg . Du får ha kjempe masse lykke til med graviditeten og kos deg masse med magen Mange gratulasjonsklemmer fra
*Ønskergjerne* Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. desember 2010 Tusen takk Carina:) Du slet litt du også med å bli gravid,stemmer ikke det??
Musemor med tre søte små Skrevet 25. desember 2010 #10 Skrevet 25. desember 2010 GRATULERER SÅ MYE
Carina har to små gull Skrevet 25. desember 2010 #12 Skrevet 25. desember 2010 Slet vel ikke så lenge som deg, men hadde først en død fødsel i uke 20 også hadde jeg 15 pp inkludert en MA i ke 8. Nå ser det endelig ut til å gå bra da jeg er kommet til uke 24 Du får ha masse lykke til og kose deg masse, blir bestandig så glad når sliterne får det til
*Ønskergjerne* Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 25. desember 2010 Huff,det var trist at du mistet en i uke 20 men flott du er kommet til 24 og alt ser bra ut:) går nok kjempefint videre,carina:D !!
White*Angel Skrevet 25. desember 2010 #14 Skrevet 25. desember 2010 Gratulerer! Selv har det klaffet for meg, prøvde 3 år jeg men lenge alikevel! Lykke til videre!!=) Fikk pos test 29 nov
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Super_betta Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. desember 2010 #15 Skrevet 25. desember 2010 Gratulere!!!! Lykke til videre :-)
*Ønskergjerne* Skrevet 26. desember 2010 Forfatter #16 Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk Ser nok mange av dere over på 1 trimester snart:)
Vi2+1?19 pp Skrevet 26. desember 2010 #17 Skrevet 26. desember 2010 Gratulerer så masse! Blir alltid glad av å høre om andre som blir gravide etter lange prøveperioder
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 26. desember 2010 #18 Skrevet 26. desember 2010 hei. er bare innom å titter,holder egentlig til på småtroll 0-1 leste lenger opp ang mat isvangerskapet. Her kan du få en grei oversikt; http://matportalen.no/Emner/Gravide masse lykke til og gratulerer så masse:) Du har en fin tid foran deg:) Klem:)
andreita med 2 prinsesser Skrevet 28. desember 2010 #19 Skrevet 28. desember 2010 Gratulerer så mye, velfortjent etter så lang tid, du må være i himmelen Mine symptomer var med min første bare ømme bryster, testet posetivt en uke etter ikm Hva kan vi spise? Vær forsiktig med spekemat(rått kjøtt) og upastirert ost, tror det er bare det da, kan ikke huske heller
DenTredje Skrevet 30. desember 2010 #20 Skrevet 30. desember 2010 Gratulerer så masse! Kan tenke meg det føles litt uvirkelig etter så lang tid. Heldig dere er som endelig fikk det til! :-)
annesmil Skrevet 2. januar 2011 #22 Skrevet 2. januar 2011 Så fantastisk å høre!!! Dette har dere sannelig fortjent etter så lang tid med prøving!!! Kos dere videre!!!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 3. januar 2011 #23 Skrevet 3. januar 2011 Så utrolig bra!!! Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegner! Har fulgt litt med på deg og har virkelig tenkt at det burde bli din tur! Dette fortjente du!!! Kos deg masse og nyt tiden!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå