*Ønskergjerne* Skrevet 24. desember 2010 #1 Skrevet 24. desember 2010 Idag tok jeg en digital test , vært prøver i 3,5 lange år,og nå har jeg fått det svaret jeg har venta på POSITIV!! Lyste gravid mot meg etter 20 sekunder,og det var ikke morgen-urin Ingen hjelpemidler,ventet på å inn å ta blodprøver igjen liksom verdens beste gave og få på julaften!!!
Storkfrøken69 Skrevet 30. desember 2010 #2 Skrevet 30. desember 2010 Det var gaven sin, ja ) Jeg testet positivt selv i fjor jul og har nå verdens nydeligste datter. Gled deg )
*Ønskergjerne* Skrevet 1. januar 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2011 Tusen takk Jeg er i syvende himmel for tiden,og skal inn til legen på mandag og få meg tidlig UL:) Veldig bekymret siden vi har ventet så lenge på dette Men håper alt står bra til og at jeg blir mamma i august!!!
Storkfrøken69 Skrevet 2. januar 2011 #4 Skrevet 2. januar 2011 Jeg var sinnsykt nervøs. Ventet hele tiden på at det skulle gå galt. Det føltes for godt til å være sant etter så mange år med prøving. Men - gulljenta hviner i dette øyeblikk ute på badet hvor hun få nattstellet av pappa. Det var min tur, og nå er det din )
Frøken85 *ny bakt mamma* Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 Gratulerer! Hyggelig lesning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå