Sussa jan 2016<3 Skrevet 24. desember 2010 #1 Del Skrevet 24. desember 2010 Forje helg fikk eg småblødninger morran etter sex, og tenkte ikkje nokka meir over det, sia det ikkje e heilt uvanlig... Men i går da eg kom hjem fra jobb, så hadde eg en blodflekk i trusa...:S og når eg tørka meg så kom det endel på papiret, friskt blod, litt rosa, og litt brunt blod på papiret, mannen min ringte legevakta, og fikk snakke med en turnuslege, han gav oss beskjed om at eg skulle legge meg ned, og bli liggende. Ringe legekontoret på dagen i dag. Så vi gjorde det, dro innover , sankka med en lege , han mente at dette ikkje va uvanlig, og at eg ikkje skulle bekymre meg, Eg bad han om ul, og han skulle ringe gyn på sykehuset, mente at det ikkje skulle være noe problem, så eg skulle bare sette meg på venterommet. Så eg gjorde, mannen min dro på butikken, og handla det siste vi trengte, mens eg venta. Og det va endel styr i gangen, åsså kom det ei legedame inn og skulle ha meg innpå kontoret sitt, det viste seg at han eg snakka med først, måtte ut på et øyeblikkelig legevakt besøk. Så måtte eg gjøre alt på nytt, hu spurte om alt det samme som han første, så ville hu prøve å høre hjertelyd, men fant ingenting!!! så ville ho sjekke at eg virkelig blødde fra livmora... så opp på skrevebenken. og jada det va blødning,... Så ringte ho gyn mens eg satt på kontoret. Han mente at det unødvendig med ul i dag, det va uansett ingenting han kunne gjøre til eller fra no, vi måtte bare vente å se.....Ble det abort så ble det det, og visst blødningene stoppet så gikk det sannsynligvis bra!!!!! og kansje ul i romjula....Eg måtte sei tel legen at skal eg sette heile jula no å bekymre meg???? Uten å vite til eller fra??? Tja, eg måtte bare legge meg ned og bli liggende, håpe på det beste! Å der satt eg med tårene trillende....Reiste meg opp, kledde på meg og gikk mot døra, sa med gråtkvalt stemme god jul da....;( Skal liksom feire jul med hele familien... !3 stk til sammen, korsen skal eg klare å kose meg, når eg e så bekymre, og har bare lyst å gråte.... Ligge på en sofa hele julaften.... Snufs... Huff det blei mykkje klaginge her....Sorry. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille frø, mor til to Skrevet 24. desember 2010 #2 Del Skrevet 24. desember 2010 Huff for en behandling du fikk. Kan ikke forstå at de prøvde å høre etter hjertelyden. Den er ikke sikker før etter uke 13. Det er utrolig dårlig gjort å nekte deg UL. Det er jo grunnen til at du er der. Ta en ny telefon og krev at du SKAL ha en innvendig UL. Vær fast bestemt på det. Du har faktisk krav på det ved blødning. Helt unødvendig at du skal ligge å være redd. Håper alt er braog at du får en bedrebehandling ved neste besøk. Trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/#findComment-142707234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa jan 2016<3 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 25. desember 2010 ikkje vet eg.... ho va ikkje spesielt pågående på tlf akkurat, den legen eg snakka med først, han virka positiv til at eg skulle få ul... sia eg va så bekymra...Ho snakka på evt ul i romjula, gyn gadd vel ikkje dra på jobb får å sjekke meg på julaften......ikkje vet eg. Men syns de burde tenkt litt på korsen vi har det no..... Eg har fortsatt blødnnger... så det spørs korsen dette går....Mannen min e positiv, men eg e bare så utrolig følsom i forbindelse til det her at eg griner bare eg tenke på det.... føle at eg miste mitt/mine barn... søskene til mine barn, og de som har gleda seg så.... Da eg måtte forklare koffør Mamma måtte ligge på sofaen, og ikkje kunne hjelpe til å rydde soverommet, så begynte ho å stri-gråte, og ville ikkje at babyen skulle dø.... Huff... stakar lita, det e ikkje lett å forstå..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/#findComment-142707397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa jan 2016<3 Skrevet 25. desember 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 25. desember 2010 ikkje vet eg.... ho va ikkje spesielt pågående på tlf akkurat, den legen eg snakka med først, han virka positiv til at eg skulle få ul... sia eg va så bekymra...Ho snakka på evt ul i romjula, gyn gadd vel ikkje dra på jobb får å sjekke meg på julaften......ikkje vet eg. Men syns de burde tenkt litt på korsen vi har det no..... Eg har fortsatt blødnnger... så det spørs korsen dette går....Mannen min e positiv, men eg e bare så utrolig følsom i forbindelse til det her at eg griner bare eg tenke på det.... føle at eg miste mitt/mine barn... søskene til mine barn, og de som har gleda seg så.... Da eg måtte forklare koffør Mamma måtte ligge på sofaen, og ikkje kunne hjelpe til å rydde soverommet, så begynte ho å stri-gråte, og ville ikkje at babyen skulle dø.... Huff... stakar lita, det e ikkje lett å forstå..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/#findComment-142707398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dompap87 Skrevet 25. desember 2010 #5 Del Skrevet 25. desember 2010 Eg forstår deg veldig godt. Ring og krev ul, du har krav på d. Eg mista for mindre enn ein måned siden, og da eg begyte å blø ringte eg legevakten siden det var om kvelden. Når eg kom til han sendte han meg rett til invendig ul på sykehuset, og jeg fikk komme til med en gang. Det er slik det bør være. Lykke til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/#findComment-142707683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Blaise Skrevet 25. desember 2010 #6 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei Sussa. Ville bare komme med noen trøstemde ord da jeg har opplevd at blødninger både kan føre til abort og ikke. Da jeg var 6 uker på vei med min sønn som er 2,5 år i dag hadde jeg kraftig blødning i flere dager. Så dette kan godt gå bra! Også tror ikke jeg at det å ligge på sofa forhindrer at du mister. Dør fosteret få får du trøste deg med at det mest sannsynligvis ikke er levedyktig uansett, uavhengig av hva du gjør. Og ja,KREV ul! Jul eller ei. Lykkeklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/#findComment-142708055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæret <3 Skrevet 26. desember 2010 #7 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg er enig med Modesty her. Jeg synes det var et merkelig råd å få at du skulle legge deg ned, såfremt du ikke er høygravid da, men et er du vel ikke ettersom du skriver på dette forumet. Jeg har også blødninger, oppdaget det for noen timer siden. Jeg har også menstruasjonslignende smerter. Jeg er ti uker på vei, men jeg vet at jeg ikke kan gjøre noe annet enn å vente og se hva som skjer, mister jeg så mister jeg. Jeg har opplevd det før og vet hva jeg evt har i vente. Modesty Blaise, jeg husker deg fra da vi begge var prøvere for over tre år siden. Jeg har ei jente som er tre år og ni mnd gammel :-) Venter du smått igjen nå eller er du prøver? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142707107-e-litt-trist-her-eg-ligg/#findComment-142709653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå