Gå til innhold

To første barna sov lett i egen seng fra dag 1, denne gangen er det annerledes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere for erfaringer med babyer som helst vil ligge intil mor hele natten? Dette er ikke vi vant til, har ikke hatt den problemstillingen før.. Har hatt babyer som fint har sovet alene hele tidenl..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her! Størsta trivdes godt alene i senga si fra første stund, mens minstejenta helst vil ligge klistra inntil meg hele tiden.. Løser det greit ved å bruke bæresjalet til dagsoving og samsoving om natta, og regner med at det går seg til av seg selv etterhvert:)

Skrevet

Min eldste sov også i senga si fra første natt uten problemer, men han yngste var ikke sånn. Stort sett sovnet han greit i vogga når han la seg om kvelden, men han klarte ikke å roe seg der etter å ha fått mat på natta, så da ble han liggende ved siden av meg. Det løste seg egentlig helt av seg selv. Jeg forsøkte ofte å legge han tilbake i vogga etter amming om natta og plutselig så var det greit, så da sov han der hele natta.

Skrevet

Når ordnet dette seg da om jeg tør spørre? Jeg blir sprø snart av at ungen på 8 uker nekter å sove noe annet sted enn på folk, om dagen. Hun har kun sovet en tine i dag og det var da vi var ute og trilla, ellers våkner hun Max 5 min etter at hun blir lagt ned

Skrevet

Takk for svar:) Det ser ut som dette løser seg fort av seg selv her. Han har nå funnet roen i vuggen sin, og sover godt mellom ammingen om natten. I natt tre timer i slengen. Noen ganger bruker han litt mer tid på å finne roen, men tutt hjelper, og spillebamse. Så jeg tror vi er inne på et godt spor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...