Ella78 m/ A&M Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Nå har jeg begynt å høre kneppelyden fra magen som jeg har hørt om flere ganger, men aldri hørt før... Hadde det ikke med 1. mann, og har vel tenkt at det umulig kan komme fra inni magen... Men de siste dagene har jeg hørt lyden fra min egen mage, en til to ganger om dagen... Veldig fascinerende... :-) Måtte søke i tidligere innlegg, og fikk MANGE treff, så det er ikke akkurat noe ukjent fenomen. Flere som hører kneppelyden for tiden? (Jeg er 31 uker på vei, forresten.) http://www.barnimagen.com/forum/thread/142212363
<3 duracellkanin <3 Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 jeg har også en sånn kneppelyd.. og det kjennes godt!! tror det er han inni her som gjør at noen sener eller noe liksom "knepper over".. ikke akkurat behagelig er 34 uker
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Jaaa! Trodde det var ledd eller sener eller noe annet rart. Var en stund redd for at det var "kneppet" mange snakker om før vannet går Men da er det kanskje normalt da? 38+1 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå