Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg??litt bekymret..litt detaljer;/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev ett innlegg her for en stund siden omunderlivet mitt etter fødsel og at deet var noen komplikasjoner..

var da til legen og fikk antibiotika somskulle hjelpe, men nå to uker senere er det enda verre. skulle ha sex forførste gang istad og da sa mannen min at jeg veldig hoven både så han så det utenfor og kjente det inni. han måtte rett ut og jg klarte ikke å gjennomføre samleiet;/ hatt kraftigemens smerter idet siste. Men trudde dette var normaly.

er foresten 8-uker siden jeg fødte..

fant dette ut nå sent på lillejul og derfor ingen lege å dra til på en god stund..

blir glad for alle svar<3 godjul

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du ikke oppsøkt lege etter sist innlegg du hadde her? såvidt jeg husker fikk du flere svar hvor samtlige ba deg kontakte lege snarest! om ikke du var hos legen på mandag som du vurderte så ringer du legevakta i dag å drar seg til legen!

Skrevet

Jeg må si meg enig med første svarer. Ring legevakten og spør. Det er sykepleiere som svarer og de har ofte svært god kontroll på dette her. Du kan ikke fortsette å vente på at det blir bra av seg selv i hvertfall. Ønsker deg god bedring. Og god jul:)

Skrevet

JØSS ser dere ikke at hun skriver at hun var hos legen etter det forrige innlegget hun skreiv her???!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...