Ella78 m/ A&M Skrevet 23. desember 2010 #1 Skrevet 23. desember 2010 Er det flere som opplever å ha et ømt punkt på magen? Jeg er skikkelig øm oppe på venstre side, på framsiden av magen, et godt stykke unna ribbeina... (ikke innover, eller bakover mot ryggen om du skjønner). Det føles som det nesten er helt ute i huden, så jeg regner med det er fordi junior ligger med rumpa der eller noe sånt (er 31 uker, og kjenner ikke spesielt mange spark akkurat der). Jeg er også ganske øm "under" magen... Jeg er ikke særlig bekymra altså, måtte bare sjekke om det er flere som har det sånn.... :-)
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Du er nok ikke alene, jeg har to slike punkter. Ett på høyre side opp mot ribbene, men ikke fult så langt oppe heller...han ligger med bena der. Ha også ett på venstre side litt lengre ned (omtrent midt på magen), der han presser på med rumpen. Når jeg ligger meg på kvelden er det disse to punktene som stadig blir dulta i av en aktiv krabat. Jeg føler meg mørbanket innenfra rett og slett og har hatt det slik i 3-4 uker nå (er 33 uker), men trøsten er vel at det skal bli verre etterhvert som han får mindre plass inni der hehe.
Ella78 m/ A&M Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. desember 2010 Takk for svar! Ja, jeg forventer liksom at det bare skal bli verre, og det er jo greit... :-) Godt å høre at vi er flere som har det sånn, da...
Makko med to små gutter Skrevet 23. desember 2010 #4 Skrevet 23. desember 2010 Det kjennes slik ut her og. Nesten som jeg har vondt på innsiden av huden... Tok det opp med JM, hun mente at det var fordi babyen presset på en neve til magesekken. Nå har mini lagt seg med hodet ned i bekkenet og det har lettet litt på "trykket", og er ikke så ubehagelig lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå