Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere kan se på min siste tråd så fikk jeg satt opp 2 egg i går, første fryse forsøk. Så jeg har noen spørsmål! I dag har jeg vondt i brystene, vondt nederst i ryggen og spent i magen ( som om man skulle ha trent magemusklene) ! Er dette normalt? Sist gang jeg fikk satt egg opp var jo 2 dager etter egguttak, og da følte jeg som om noen hadde kjørt et tog over magen min, så jeg kjente evt ikke de tingene jeg kjenner nå, fordi den andre " smerten " overkjørte det andre! Og en annen ting... Noen som vet hvor lang tid det evt ta,r ved fryseforsøk, at egget/eggene fester seg? Mine 2 egg var allerede delt i 7 celler i går.

Håper noen har noen gode svar til meg

Jule Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk satt inn ett fryseegg for ni dager siden. Også mye vondt i korsryggen, øm i lyskene, trøtt, kald og humørsyk... Hadde veldig mye menssmerter forrige gang da jeg, som du, fikk satt inn ferskt egg like etter uttak. Da hadde jeg mye vondt i magen og oppblåst (også grunnet medisinene?). Så veldig annerledes denne gangen.

Jeg vet ikke når eggene fester seg. Det er det vel egentlig ingen som vetpå dagen sikkert? Men festeblødningen refereres ofte til mellom uke 3-4, så hvis det betyr at en evt. blør like etter så er det vel ca da egget fester seg har kjeg tenkt. Jeg hadde en liten brun utflod i går, så hvis det var festeblødningen min så stemmer jo det med 3-4 uker.

Kan ikke svare noe klokere enn dette desverre. Masse lykke til i alle fall. Blir spennende å følge deg.

God Jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...