Gå til innhold

Jeg er bare ikke skapt for å holde på hemmeligheter

Anbefalte innlegg

Mine egne, altså, andres holder jeg kjeft om.

Julaften er jeg 5+6, og jeg bare MÅ fortelle familien min at jeg er gravid. Jeg holder på å sprekke, rett og slett. De siste ukene har jeg tatt test med ukeindikator, og det går iallefall rette veien. Flere som ikke klarer å holde seg?

Fortsetter under...

klarte holde kjeft til testens strek kom hahahah

er håpløs blir ¨å ivrg vil fortelle alle de :D

hehe men om de ikke går får jo de vite de også... for vi er såpass nærme i vår famile at de hadde sett fort noe var gale...

men sa de til mamma tirsdag så 6 hele dager :P

er 5+3 i dag

Godt vi er flere, hehe. Forrige gang klarte jeg å holde meg til uke 8, men det går nok ikke denne gangen. Det er bare snakke om nærmeste familie i første omgang, foreldre og søsken, og dem ville jeg jo fortalt om det gikk galt også.

Jeg fortalte det til den aller nærmeste familien da jeg var 4-5 uker.

Idag er jeg 9 uker og denne uken har vi begynt å fortelle det til venner også. Vi klarer ikke holde oss lenger vi heller! :-) Det at det er jul gjør det liksom ekstra vanskelig.

Annonse

Jeg tenkte vi skulle pakke inn en liten body str 50 å gi det til besteforeldrene på julaften. Da er jeg 5+3.

Tenkte jeg og skal si det til mine nærmeste venninner nå i jula.

Jeg har mistet før i uke 13 og da er det fint at folk er klar over at en er gravid og hva man går igjennom i den fasen.

He, he jeg fortalte det samme dag jeg fikk positiv test alle fire gangene (1 SA i uke 6) og er glad de nærmeste vet :) Det gjør det så mye enklere

Nå vet de fleste det da jeg har fått ganske stor mage allerede :) Er i uke 10 nå

Jeg var overbevist om at jeg skulle klare å ikke si noe enne gangen. Men neida, var på besøk hos ei venninne for to dager side og sa det selvfølgelig selv om jeg hadde bestemt meg for ikke å si noe, i dag var pappa her, etter en halv time klarte jeg ikke holde det lenger - pappa, jeg er gravid!

Med meg er det ikke det at jeg ikke vil noen skal vite det bare for det, men er det blir liksom så virkelig når man forteller det til andre. Vil liksom være i fornektelse omtrent selv til litt lenger ut i svangerskapet, er 5+2. Det er jo så lenge til jeg er 12 uker.... Men got å si det også da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...