Gå til innhold

Nå har jeg tatt min tredje graviditetstest ETTER positiv test på lørdag.

Anbefalte innlegg

Testet positivt på lørdag.

Tydelig rosa strek men ikke i nærheten av kontrollstreken

i styrke. Tok en på søndag og en på mandag. Begge litt sterkere enn den forrige. Tok en ny i dag og da kom streken i det fargen passerte og endte opp like sterk som kontrollstreken.

Har bare brukt bt strimmler. Har enda en igjen samt en cb.

Ryker vel med de også etterhvert.

Hihi. Føler meg skikkelig teit men det er jo så gøy.

Fortsetter under...

Hvor sterk strek skal du ha? Drit i de strektestene og kjøp deg en digitaltest på apoteket da står det klart og tydelig "Gravid"!

GRATULERER! Hehe, du er jo morsom.

Positiv test er positiv!

Jeg skjønner deg så godt. Jeg MÅ kjøpe meg flere tester, og da ikke digital. På den digitale går det jo bort i løpet av 24 timer. Men på de andre kan du se streken hele tiden. Da jeg ble gravid første gangen hadde jeg en positiv test i skapet i fire måneder, bare for å se på den iblant. Men det endte jo i utskraping da... Men kommer til å gjøre det samme nå tenker jeg. Beholde en superpositiv test fram til det er heeeeeeeeeelt virkelig :)

Ikke føl deg teit du, det er bare moro. Det er jo så god følelse å se streken komme frem sakte, men sikkert til den er veldig sterk! :)

Ja. Vet at stek er strek. Tester jo bare for kosen sin del.

Og fordi jeg uansett ha testene liggende.

Kommer ikke til å kjøpe nye når de er brukt opp liksom.

Vårbarnet, når jeg var gravid med Småen hadde jeg også testen liggende i skapet leeeeeenge. Nå har jeg tatt bilde av testene også.

Hehe. Måtte se på dagens på bussen til og med. Synes uansett der er litt teit jeg. Men ikke teitteit. Mest koseteit om det finnes noe slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...