Gå til innhold

Uvanlig søvnproblem...

Anbefalte innlegg

Hei vakre damer!

Jeg har alltid vært velsignet med et godt sovehjerte.

Det finnes knapt noe bedre enn å være stuptrøtt, og legge seg godt til rette under dyna og merke at søvnen kommer nærmest før hodet treffer puten...

Men i det siste har jeg hatt en uvanlig utfordring:

Jeg er stuptrøtt når jeg legger meg, har gjerne sovnet på sofaen og går i en døs inn i sengen og gleder meg til å sove godt og tungt.

Men så blir jeg bare liggende å vri meg og får ikke sove!

Jeg finner gode liggestillinger (er bare 17+4 så magen er ikke sånn veldig i veien enda), det er god temperatur på soverommet og alt sånt, men søvnen kommer ikke! Altså, den kommer etterhvert, men for meg som er vant til å sovne nærmest i det jeg ser en seng oppleves dette veldig uvanlig.

Andre som har det sånn?

Kan det være svangerskapsrelatert?

Ha en strålende lille julaften!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142704902-uvanlig-s%C3%B8vnproblem/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg merker stor forskjell på nattesøvnen min. Kan til tider være stuptrøtt, og vil finne senga allerede kl 8 på kvelden, men klarer å strekke d til halv 11 ca. Da sovner eg omtrent på veien til senga. Men i løpet av natta våkner eg opp til flere ganger, eller så kan eg våkne, og ikke få sove igjen....

Nå, når eg har juleferie og kan sove lenge, jo da våkner eg kl 6-7 på morningen...

Så vil kanskje tro at d er svangerskapsrelatert med deg oxo. D er d ihvertfall med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...