Gå til innhold

stod opp for en time siden, og fortsatt ikke kvalm!!!:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yeeay! :)

Hvor har du kjøpt disse kapslene? Er nok verdt å prøve ja!

Jeg er ikke ekstremt kvalm lenger, men sliter en del med matlysten. Spiser enkel mat som smaker minst mulig. Får brekninger av å se/lukte mat, f.eks ribbe og pinnekjøtt. Ribbe og medisterkaker burde vært ulovlig....jikes!

Får også brekninger hvis jeg ser mye mat og mat med mye lukt/smak. Ikke kult å være i kantina på jobb lenger, hehe. Jeg som elsker mat!

Håper virkelig at ingefær kan hjelpe for meg også. ;)

Kjenner meg igjen der gitt.!! Gruer meg til i morgen på julaften!!

De er kjøpt på apoteket, står at de skal taes i samråd med lege, men dama på apoteket sa jeg burde ta minst mulig. I går tok jeg 3, og i dag har jeg tatt en (blir flere ja). Håper at det hjelper da, og at jeg ikke bare er litt bedre i dag liksom:)

De heter: ingefærkapsler med peppermynteolje:)

Har du prøvd seabands? Kjøpte meg det på apotek for to dager siden, og matlysten min er iallfall mye mer stabil. Idag har jeg(bankibordet) ikke vært kvalm enda. De er absolutt verdt et forsøk:)

Har på meg seaband:) De har ikke vært tatt av på 2 uker (bortsett fra dusjing). Kapslene var litt oppskrytt.. Ligger hjemme og får ikke vært med på noe nå, mens resten av familien er på julebesøk:( Dumme dumme kvalme!!!

Håper du holder deg "ikke-kvalm":)

Annonse

Banka i bordet litt for tidlig. De hjelper litt disse banda, men er fremdeles en del uggen, og ikke lyst på mat . I tillegg er jeg potte tett og forkjøla, så jeg blir liggende på sofan store deler av jula. Må avlyse juleselskap også, for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å lage middag. Julemiddagen ble laget bare på trass, men spiste nesten ingenting av den. Har også tatt ingefærkapsler, men synes ikke det hjelper stort. Uh!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...