Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Torsdag 23 Desember??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20 dager igjen her.

Skrevet

30 dager igjen, og kontroll om noen timer.....gru gleder meg kjenner at fødselen nærmer seg.

Skrevet

55 dager igjen her og :-) Kommer sikkert til og gå gandske fort nå i julen og fram over ;-)

Skrevet

37 dager igjen:)

Skrevet

49 dager igjen! Gleder meg til å møte knerten, men tar hver dag jeg kan telle ned som bonus da knerten i forrige uke bestemte seg for at han var klar og begynte å bli utålmodig.

Skrevet

26 dager igjen!

Min svigerinne er på vei til føden nå! Lykke til!!!!

Skrevet

48 dager trur jeg det blir. Syns fortsatt tiden går fort, men leter etter tegn på at ting nærmer seg. UL-mål viser fortsatt vekst litt over kurven, så håper han kommer litt før. Gleder meg veldig til å bli kvitt bekkenkrangling og gå tur igjen, "få kroppen min tilbake" så jeg kan komme litt i form.

Skrevet

26 dager igjen her!

Skrevet

22 dager igjen og fødeklar på julaften, men nå kan han godt vente til etter nyttår syns jeg.

Skrevet

12 dager igjen - håper, håper han lar vente på seg... Begynner å bli litt stresset for at han skal komme mer enn 3 dager før termin...

Skrevet

0 dager igjen - termin idag - HURRA!! Men... dessverre ingen veldig klare tegn på fødsel! Var på kontroll igår og fikk konstantert veldig svake rier, 2 cm åpning og modning. Men vet jo bl a av andre innlegg her inne at man kan gå sånn leeenge. Så nå håper jeg egentlig at han venter til etter julaften, slik at vi kan feire jul med den kommende storesøster før lillebror melder sin ankomst.

Skrevet

50 dager igjen :)

Nå er det jul, så jeg håper tia flyyyr avgårde!

God jul & Godt nyttår til dere alle sammen :)

Gjest LilleDina +spire  + 2englebarn
Skrevet

59 dager igjen, dagene starter så småt å krype nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...