Gullblomst Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Ingen stress, bare julekos. I går pakket jeg og lillegutt inn alle julegavene samtidig som vi hørte på julemusikk. Såååå trivelig. Dagen før vasket vi hele huset, og idag er treet tatt inn og pynten funnet fram. Føler meg heldig som kan styre og ordne uten tanke på å koordinere det med jobb og annet stress God jul!
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Enig med den! :-) Her har vi tatt mange småturer sammen til byen og kosa oss med gaveshopping! Og ingenting er som dagene når babyen bare er glad, for i går rakk jeg å bake pepperkaker og biscotti med lillegutt på kjøkkengulvet! :-) Han lekte så fint og glisa opp til meg hele tiden! God jul! :-)
enits40 Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Høres herlig ut! :-) Sånn tenkte jeg også at det skulle bli, men synes ikke jeg får tid til noen ting fordi jeg har et lite nurk som bare vil bæres. Har ikke fått kjøpt inn en eneste julegave, men har sendt mannen ut for å ordne alt... puh...Blir nok bra allikevel! God jul!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå