Jenta med gullklump i magen Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Er 35 uker på vei. Og i dag, kom det noe brunt i truseinnlegget. Nå i ste når jeg var på do, var det mer oransj slim på papiret når jeg tørka meg. Håper at ingenting skjer no..er jo alt for tidlig. Har ingen smerter i mage, bare i bekkenet.. Håper noen erfarne damer kan berolige meg litt:)
kine1234 Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Hei! Jeg hadde det slik tidligere i svangerskapet, var vel rundt uke 12! Men da ga seg, hadde vel noe med at morkaken lå foran, det sa hvertfall jordmor når jeg tok det opp. Men nå er du jo såpass langt på vei, at det kanskje er lurt å kontakte jordmor? Vet jo om folk som har blødd store mengder i løpet av svangerskapet, og alt gikk bra med de alle:) og ungene kom rundt termin! så det du opplever er nok mest sannsynlig helt ufarlig:) Lykke til:)
enda en Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Spennende da! Det kan være tegningsblødning, blodblandet slim. Skjer det noe mer? Du er jo kommet ganske langt sånn i fall det skulle være starten på fødsel, så går det nok heltr fint.
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har hatt det litt av og på gjennom de siste ukene (38 fullgåtte nå). Utflod som er brunlig og innimellom rosa slim på papiret. Har prøvd å finne noe mønster i det, men det eneste jeg har merket er at hvis det har vært aktivitet "oppi der" (undersøkelser, sex, etc) så er det gjerne mer. Jordmor fortalte meg at når man begynner å modnes og babyen beveger seg nedover så er det lett å få små små blødninger som kan ses som nettopp brun/rosa farge. Men om det er det hos deg skal jeg ikke garantere, det er kun det jeg ble fortalt selv
Jenta med gullklump i magen Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2010 Tusen takk for svar:) Her er det lite sex sisste tiden så det er nok ikke det som gjør det. Våknet i dag med løs mage også, kan jo være at ting kanskje begynner å modnes. Fortsatt ingen rier eller noe så jeg tror jeg slår meg til ro med at det ikke skjer noe nå i julen. Men at ting begynner å gjøre seg klart tror jeg nok det er:) Ønsker dere alle en kjempe fin jul:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå