Gå til innhold

Hvilken dyne kjøper dere til babyen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært å sett på dyner, og synes at det er vanskelig å velge hvordan dyne til å ha til vogn og seng. Har vært å sett på barnashus men synes at de dynene ser dårlige ut, all innmaten legger seg i klumper midt på dyna, om dere skjønner! Vet ikke helt om jeg vil gå for dundyne heller, med tanke på allergi!

Er det noen som har noen gode dynetips? Hvilken butikker bør jeg dra til?

Håper på svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt dundyne på princess, og de skal også være allergi vennlige, står på dem. Det er også 30% på disse. :)

Skrevet

Følger opp innlegget til Loop :) Kjøpte også dyne (til både vogn og seng) der. De har også sydd dyna i firkanter så dunen ikke kan klumpe seg i en del av dyna. Astma & allergiforbundet har godkjent dem! også er de lette så babyen ikke får noe tungt over seg... :)

Skrevet

Har gjort det samme som de to over.

Kjøpt dundyna på Princess. Den er fantastisk god!

Også har jeg en fiberdyne jeg skal bruke i vogna tenkte jeg.

Skrevet

Vi får mikrofiberdyne fra min farmor i julegave. Hun var veldig bestemt på at vi IKKE måtte ha dundyne fordi vi har endel allergi i familien, og blant annet jeg reagerer på dun. Så her hører vi på de gamle og dropper dun :) Kjøpte den på babyshop.

Skrevet

Fru lyng dundyne fra Barnas Hus:) Kjennes kjempegod ut. Kjøpt både til vogn og seng

Skrevet

Jeg har kjøpt dundyne både til vogn og seng. Ble faktisk så forelsket i de at jeg måtte bytte dynen til sønnen min. Han hadde dyne i mikrofiber, men nå har han også jaggu meg fått dundyne :). Kjøpte på princess, andungen dundyner heter de. Helt supre!

Skrevet

Hei!

Jeg er førstegangs og kjøpt dyne på Hansen& Dysvik, dundyne fra Høie som er anbefalt av NAAF:) Dundynen hindrer bakterier osv i å formere seg, kun det beste for lille snuppa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...