Gå til innhold

Mange som venter jente i Mai da? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter ei lita jente 1.Mai :-) Har ei lita jente fra før av, så dette blir stas :-)

Flere som skal ha jente?

Skrevet

Æ :D Va på ultralyd i dag, og der va det ei jente <3 Har en gutt og ei jente fra før :)

Skrevet

Jeg venter også en jente 1 mai.. håper hun vil holde seg i magen til mai, synes mai er en så fin måned.. men det er for det meste hun som avgjør det:) og velkommen er hun uansett

Skrevet

Venter ei jente i Mai jeg å. Hun skal komme den 26. Håper hun kommer i mai og ikke juni, liker mai bedre.

Skrevet

jente her og!!! :) Har en nydelig jente på 1,5 år fra før...så det blir stas med søstre!!!

Skrevet

Jente på meg også:) Har ei på 3år fra før. Gleder meg:)

Skrevet

Venter jente 3 mai. Gleder oss masse. hadde egentlig termin den 20 April. kunne risikert og få midt i påsken så jeg er glad for at det ble i beg av Mai :o)

Skrevet

venter ei jente 6 mai :) blir første, så det er fantastisk spennende!!

Skrevet

Vi venter to jenter 15. mai,men siden det er to er det nok en sjanse for at de kommer litt før :) Har ei jente og to gutter fra før :)

Skrevet

Venter jente 26.mai! Har to jenter og en gutt fra før. Gleder meg :)

Skrevet

Jeg skal også ha en liten jente, termin den 7 mai:) Min første, veldig spennende:D

Skrevet

Venter en jente 2 mai. Har en gutt fra før 1 1/2 år snart.

Skrevet

Vi får vår første 21. mai, ei jente. Kjempestas! Og er herlig å ha bursdag i mai. Har selv bursdag 2. mai og alltid vært veldig fornøyd med det :)

Skrevet

vi venter ei jente 14 mai :) har ei jente på 1,1år fra før ;) gleeeder meg over ei jente til :) fantastisk flott for datteren vår å få ei søster, og veldig praktisk ;)

Skrevet

vi venter vår første 22. mai. Spennende tider! :)

Skrevet

Jeg har en gutt på 2 år fra før og venter mest sannsynlig ei jente 4.mai :-D

Skrevet

Vi venter en liten jente 17. mai! Håper hun har lyst til å være i magen et par dager ekstra :)

Skrevet

Vi venter en liten jente 17. mai! Håper hun har lyst til å være i magen et par dager ekstra :)

Skrevet

Vi venter tydeligvis jente nummer 3:) Har termin 5. mai.

Skrevet

Jeg også venter jente 10.mai!

Har ei jente fra før, så blir veldig koselig med to prinsesser å pynte:)

Skrevet

Hei :) Vi venter også en jente i mai. Termin er 24.mai, men antakeligvis planlagt keisersnitt litt tidligere :)

Skrevet

Venter jente jeg også :) Gleder meg veldig!

Har jente på 6 år fra før, så dette blir koselig :)

Skrevet

jente e best. vertfall akurat nå. gleder meg til ho kommer ut. da skal vi 2 ver jenter på by'n. med tøff vogn og jente farger på klærne. det er helt villt kor jeg gleder meg. jeg og min datter. hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...