AO3 Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 22. desember. Midt i flyttinga. Utslitt fra før. Bikkjekaldt ute, får vondt bare jeg beveger meg utendørs på glattisen i minus 15-20. Gravid i uke 34. Feber, frysninger, muskelsmerter, vondt i halsen, smerter i brystet tidligere i dag ved pusting (ble nesten tur til legevakta, men det har heldigvis gitt seg nå). HERLIG. Hvis dette er smittsomt, blir det sannsynligvis en flott jul, med sykt barn og syke foreldre/besteforeldre/øvrige familie. Håper ikke det er influensa, men jeg tok vaksinen tidligere i høst, så jeg er forhåpentligvis beskyttet... Jeg pleier dessuten å bli MYE dårligere enn dette når jeg får influensa, så krysser fingrene for at det er noe annet. *sukk*
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Uff stakkar.. Kan ikke annet enn å sende deg varme tanker og håpe du blir bedre snart! Det er aldri noe moro å bli dårlig, og spesielt ikke i juletiden, når du er gravid og det er mye annet som står på! Føler virkelig med deg. Husk bare å holde deg varm på beina, hvis du fryser kan det hjelpe å ha på lue inne (vi har stort varmetap gjennom hodet), og drikk litt godt og varmt - kamillete fra helsekost hjelper meg masse Og for all del, hold deg i ro, og la de andre ta seg av innspurten til jula. Sender deg en god klem og håper virkelig formen din kommer seg mot julaften. God bedring!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå