Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Vi skal ha ribbe og pinnekjøtt. DET har vi klart å kjøpe, men resten gjenstår. Og hva slags godteri har dere? Og hva slags drikke har dere? Og hva slags derssert har dere? Annet viktig å få med seg her? Ja, jeg har vel litt is i magen, men alltid er det i siste liten her. Håper det blir jul likevel
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Poteter, kålrabi, rødkål, surkål, røkt kjøttpølse, twist, rødbrus, cola, solo, riskrem, rødsaus, akevitt, gløgg, saus ++++++++++
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Vi skal ha rødvin, pils, pepsi og rødbrus til drikke. Jeg skal lage iskake i morgen til dessert. Jeg har kjøpt chips, sjokolade og litt marsipan. Skal også kjøpe litt smågodt. Er også godt med et godt fruktfat
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Tomat Agurk Paprika Isbergsalat Kålrot Gressløk Persille Klementiner Appelsiner Bananer Epler Pærer Druer Brød Egg Svisker Rødbeter Sylteagurk Ertestuing Risgrøt Sukker Flatbrød Kjeks til ost Teen du liker best Knekkebrød Grøtris Nøtter Vær så god
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 •Ribbe •Julepølse •Medisterkaker •Saus •Rødkål og surkål •Rosenkål, gulrøtter og erter •Kalkun •Waldorfsalat •Pinnekjøtt •Kålrotstappe og vossakorv •Lutefisk med ertestuing •Skinkestek •Tyttebærsyltetøy •Mandelpoteter •Grøt •Kremfløte, rømme og melk •Sukkerkulør og maizena •Krydder •Riskrem med bringebær/jordbærsaus •Karamellpudding/saus •Iskake •Fiken, daddler og svisker •Epler og klementiner •Konfekt •Julelys og servietter •Brus og annen drikke )
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 *ribbe *poteter *surkål *rødkål *julepølse røkt og kokt *medisterkaker *rosenkål *evt. grønnsaksblanding til små barn *grøtris til riskremen *fløte *rød saus *gele *vaniljesaus *sjokoladepudding *svinesteik *negro (sukkerkulør til sausen) *flatbrød *julebrus *juleøl *annen brus *solbærsirup til barna *godt julepålegg *laks *egg *halvstekte grove rundstykker *kaviar *edamer (juleosten min det....) *smågodt *potetgull *nøtter *after eight *twist *julemarsipan *kaffe *te *røde lys *dopapir ja.... det er vel slike ting JEG MÅ HA julaften...... men listen min var lengre enn denne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå