Gå til innhold

Magesmerter...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nettop testet positivt, er 4+3 idag og i hele dag har jeg hatt mageknip og luftsmærter i magen... er det normalt? uff...

Har vært gravid før men hadde ikke sånne smerter da, ikke er jeg spesielt kvalm heller noe jeg var sist jeg var gravid men har veldig ømme bryster og er trøtt. Uff... redd for at det her ikke går bra :(

Fortsetter under...

Får du veldig smerter kombinert med blødninger, så kan det være fare på ferde. Men å ha vondt i magen i seg selv er ikke uvanlig.

Selv hadde jeg blødninger kombinert med vondt i magen dette svangerskapet. Det kom når vi skulle sove, så hentet bind, tisseunderlag, og lå og gruet meg til det som skulle komme. Neste dag hadde ingenting skjedd, og nå er jeg snart halvveis med babyen imagen.

Hatt mye vondt, på det verste som rier nesten. Er antageligvis fordøyelsen her.. Og hatt en del vondt hele svangerskapet.

Så alt er nok helt fint! Og om kvalmen drøyer eller uteblir, så er jo det egentlig bare godt. Du har jo andre symptomer. Og selv opplevde jeg at de også forsvant over natta, men ul viste fortsatt fin baby. Så mye som kan skremme en, men kroppen blir jo utrolig påvirket fra første stund, og det er mye som er normalt.

Lykke til i svangerskapet! Håper du kan nyte det, og slipper å gå og være nervøs! Og god jul!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...