mine 2 små prinsesser :) Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Hei Jenter. Jeg er i uke 31 med nr 2, blir akkurat 2 år mellom. Føler meg helt sprengt om dagen og folk kommenterer at jeg har en stor fotball mage som strutter fremover, mange tror jeg har termin rett rundt hjørnet... Føler magen er helt sprengt og at det ikke er mulig å gå 9 uker til, noen som har det slik? Skal på kontroll på nyåret, men har på de andre kontrollene ligget øverst på gjennomsnittsfeltet på symfysemål. Noen som føler seg sånn? tips på hvordan jeg kan komme gjennom 9 uker te?
Gjest Mentha♥ er fødeklar!♥ Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Jeg har følt meg litt sprengt selv i siste trimester... Typisk "fotballmage" som du sier, bare at det føles mer som en vannmelon Har prøvd på det meste å unngå bøying, noe som resulterte i at jeg har blitt veldig rett i ryggen, hehe. Prøver å ligge mest mulig når jeg er hjemme, enten halvlent bakover (ofte med svai rygg, selv om det blir tungt i lengden - kan også prøve å rulle en pute i korsryggen) i sofaen eller helt på rygg (eller siden når det er mulig). Det verste er faktisk å sitte i bil eller på bussen, for da må jeg sitte mer oppreist. Det er ikke lett, i alle fall ikke når man verken kan bøye seg eller sette seg på huk for å plukke opp ting fra gulvet. Med 15 kg + + klarer jeg ikke reise meg igjen om jeg ikke har noe å holde meg i. Har en "oppned"-bebis, så jeg har et hode som dytter godt oppunder ribbeina om jeg ikke står/sitter rett. Vet ikke om du føler deg sprengt i huden også (jeg gjorde det en periode). For meg hjalp det godt med skrubbevott i dusjen og en god fuktighetskrem etterpå Trøsten er at tiden går uansett, selv om dagene kan være tunge, og at om to måneder så har du en fantastisk premie for alt du går gjennom nå Lykke til videre!
AO3 Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Jeg føler det samme, jeg er i uke 34 og har en gutt på såvidt over to år fra før... "Heldigvis" vet jeg at det blir baby et stykke før termin pga planlagt ks, så jeg slipper i alle fall i verste fall å gå to uker over termin! Generelt synes jeg det er mye tyngre å være gravid med nummer to - mye pga storebror som krever sitt, men også mer stressende jobb + flytting. Første gang har man egentlig bare seg selv å ta hensyn til, men en toåring skjønner jo ikke at mamma er litt redusert...
Blueeyes33 Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Hei:) Det er akkurat som jeg skulle skrevet det selv, med unntak av at jeg er 1.gangs. Jeg har en skikkelig tutmage som står rett ut og som til tider er veeeeldig i veien. Jeg kan ikke bøye meg for å ta på sko uten å føle at jeg må kaste opp, har masse kynnere hele tiden og har virkelig begynt å lure på hvordan jeg skal klare 9 uker til!! Så du er ikke alene om å føle det sånn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå