Gå til innhold

Dere som er på tidlig UL.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor tidlig og hvem som tar ultralyden. Jeg tok innvendig i uke 6, men utvendig når jeg var 9+1.

Skrevet

Kan alle ta utvendig fra uke 9, eller må man være slank om magen :)

Skrevet

jeg finnes absolutt ikke slank om magen og jeg fikk utvendig UL allerede i uke 4! :) kommer helt an på kvaliteten på utstyret! :) Jordmora i uke 18 klaga over at jeg hadde magefett sånn at hun nesten ikke fikk sett noe, UL i uke 15 og 24 så såg vi alt helt perfekt, men det var hos en obstetrikklege! :) Han i uke 24 kunne ikke skjønne hva hun jordmora hadde sagt, for han så alt han! :)

Skrevet

Jeg fikk tilbud om tidlig UL av legen siden vi mistet ganske sent sist, og jeg er ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei. Men har takket nei siden jeg ikke ville ha innvendig.

Kanskje jeg skal vurdere tilbudet på nytt :)

Skrevet

Fikk innvendig, er i uke 9 - mener gyn har sagt tidligere at han ikke tar utvendig før rundt uke 12.

Multebæra - innvendig UL er ikke noe ille?

Skrevet

visst man virkelig har behov for tidlig UL bryr man seg vel ikke om det er innvendig!jeg er bare sjeleglad jeg får flere tidlige UL, etter MA og SA tidligere i år..

Skrevet

Nå er det slik at jeg har mine grunner til at innvendig Ul er vanskelig for meg, vil ikke utdype det noe mer her inne.

Da vil jeg heller vente til jeg kommer så langt at det kan taes på magen min.

Skrevet

Da forstår jeg deg bedre - tror du må vente til rundt uke 12! :)

Skrevet

Har aldri før hørt om noen som har tatt utvendig i uke 4....

Vi tar ul på Riksen, regner med at de har ok utsyr der og tar selvfølgelig innvendig i uke 8.

Men kanskje han som tok i uke 4 har røntgensyn i tillegg..hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...