IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Vet det var flere av oss som skulle på ultralyd i dag, hvordan har det gått? Selv har vi fått bekreftet at det er liv i begge de små der inne, og vel så det De sprelte rundt, beveget på hele kroppen og viftet med armer og bein. Størrelsen på begge var perfekt, og nakkefoldmål var ok, samt at begge hadde tydelig profil, dvs nesebein, så downs er usannsynlig. Utrolig deilig å få en slik bekreftelse før jul, og spesielt siden jeg har ligget rett ut med forkjølelse og feber i snart 3 uker, og har vært så redd for de små.
Mumrikken :) Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Hei IVF-mammaer :-) Så flott å høre! Veldig beroligende å høre at nakkefold og nesebein så bra ut. Du er jammen heldig som har kommet deg over den magiske grensen og over i 2 semester :-)) Er du i fin form da? Her går det i mye soving og uvellhet/kvalme :-) MEN klager ikke! ) Jeg var også på UL i dag, 8+0. Alt er fremdeles helt fint med de to små klumpene, og hjertene banker regelmessig på begge to :-) Hjelpe meg for en fantastisk julegave!! Klem :-)
Pogoled Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Da får jeg bare ønske dere en strålende jul! Ingeting er bedre enn gode nyheter nå rett før jul.. Kona mi og jeg må vente heeeelt til 13. januar for UL. Håper tiden raser avgårde!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2010 Håper tiden raser avgårde for dere ja, det er jo så spennede med UL God Jul, og nyt frøet i magen!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2010 Hei, Mumrikken Mente du også skulle på UL i dag, og det skulle vel Andy69 også? Noen som har hørt fra henne? Så utrolig gøy å se begge hjertene slå, da kan man virkelig kose seg i jula Noe så deilig!! Det var veldig betryggende å se at de små mest sannsynlig er friske og fine, men skal ikke ta noe for gitt. Velkomne, ønsket og elsket er de uansett Jeg har ikke vært noe særlig i form siden uke 6, da begynte kvalmen med et pang, og den er ikke borte ennå.. Jeg har et bekken som allerede krangler, og har problemer med å holde på alt av mat og veske, så er ganske dehydrert, men klarer meg akkurat. Prøver å ikke klage, men det har vært en tung førjulstid. Først i dag kom jeg meg ut for å kjøpe noen julegaver.. Føler liksom at ingenting er blitt gjort. Heldigvis er det nok første og siste jula jeg bærer to i magen, så en litt "halvveis" jul får vi tåle Er jo mest utrolig lykkelig God, god jul, kose deg masse med de små mirkalene i magen
andy69 Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Hei og hå Først vil jeg gratulerer IVF-mammaer, mumrikken og dere andre. Det er utrolig godt å få gode nyheter før jul. Det fikk jeg også. Vi fikk sett to fine ”muldvarper” (jeg kaller de dem for de ble laget i Tsjekkia, husker dere den søte tegnefiguren fra Tsjekkia?) De er akkurat så store som de skal og begge hjertene slår. Jeg er i gledes rus, har faktisk vært og laget julekort/colas til besteforeldrene med oss selv, mine 2 store og UL bilde av babysene. Kan ikke og vil ikke holde hemmelig mer. Jeg vil være gravid og kose meg. Har fått nok av bekymringer og all symptomer. I morgen begynner jeg på min 9.uke, 8+0, og det vil si at sjansen for å lykkes er bedre for hver dag. Håper at jeg ikke tar gleden på forskudd, men føler at jeg må slappe av og nyte graviditeten. Krysser fingrene for at alle får en udramatisk juletid, klarer å slappe av og nyte jula Ønsker dere alle en riktig god jul Jule klem
Mumrikken :) Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Fantastiske nyheter!!! Gratulerer, og kos deg masse med graviditeten både i jula og fremover!! Dette lover jo veldig bra for oss alle sammen :-) Mange gode juleklemmer
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 23. desember 2010 Å, så godt å høre at alt gikk bra med deg og dine også, Andy!!! SÅ heldige vi er!! Så koselig med muldvarpene *hehe*. Husker dem! Nyt jula med voksende mage, og glem bekymringer, dette skal gå så bra Julekos
Pogoled Skrevet 23. desember 2010 #9 Skrevet 23. desember 2010 HURRA FOR OSS!!! God jul til alle sammen!!!
Mumrikken :) Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Ønsker dere en strålende julefeiring alle sammen! Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå