agska Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 hei for 6 uker siden hadde jeg en SA. etter det har vanlig syklus kommet raskt tilbake og jeg har hatt to EL og en mens. MEN- jeg har alltid slitt med eksepsjonelt hovne og ømme bryster både ved mens og eggløsning- nå er det ingenting, finnes ikke ømme eller hovne. Hva kan dette komme av, har ikke opplevd dette siden jeg var 13! Er det noe som kan ha skjedd etter SA? Desperat etter svar, håper ikke det er noe galt, vil så gjerne bli gravid etter 1 års prøving...
DenTredje Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Mine bryster pleier å være ømme mellom EL og TR, men ikke alltid! Plutselig er de ikke ømme i det hele tatt. Tror det er vanlig at det varierer litt!?
agska Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2010 hm, ja du har sikkert rett- bare helt nytt for meg:-) har EL nå, så krysser fingrene for at den sitter denne gangen:-) Har du barn? el er du gravid?
DenTredje Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Har et barn og prøver nå å bli gravd, er min 5. prøveperiode nå. Og iløpet av disse 5 pp har jeg merket et utall ulike "symptomer". Og registrert at i et par av forsøkene så var ikke brystene ømme i det hele tatt. Syns kroppen virker så finurlig når man begynner å kjenne etter symptomer og slikt. Nå har jeg sluttet å lete etter symptomer da, siden de som regel er relativt like de som er når TR kommer. Lett å bli lurt! Lykke til da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå