Gå til innhold

Herregud, jeg har så vonde luftsmerter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger bare å vrir meg i senga og på sofaen, oppe å går, er på do osv.

Men ingenting hjelper! Det er sååå vondt! Helt øverst i magen mot brystet.

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da.. Treg mage i tillegg? Det har i alle fall jeg, og ofte en del luft. Drikke mye skal visst hjelpe, jeg syns at varm drikke kan være bra. Å stå en del i stedet for å sitte/ ligge, klarer du å gå en liten tur så er det sikkert fint. Ligger du så prøv å skifte fra den ene siden til den andre, det kan gjøre at lufta plutselig kommer videre i tarmen.? Stå med armene over en stolrygg og tøy og strekk.? Noe av dette har i alle fall virket for meg.

Lykke til!

Skrevet

Helt sikker på at det er luft? Jeg hadde syke smerter på høyre side øverst i magen. Og bak i ryggen. Visste ikke hvor jeg skulle gjør av meg. Tilslutt var det så vondt atte jeg måtte bare konsentrere meg om å puste. Var verre en min første fødsel, he he. Viste seg at jeg hadde gallestein.

Skrevet

Det er nesten borte nå. Drakk 3 svære glass med vann på rappen og gikk meg en tur, så når jeg kom hjem så sov jeg en times tid.

Jeg har hatt det tre ganger den siste tiden nå og har begynt å legge merke til hva jeg spiser eller har spist når jeg får vondt.

Håper virkelig ikke det er noe gallestein eller rier eller noen ting! Er fortsatt 4 uker til jeg skal ta keisersnitt, så har ikke alt klart enda :P

Og jeg vil gjerne ha han ut på rett siden av året :) hehe

Men huff ja, luftsmerter er pain!

Skrevet

Jeg har ofte det samme. Hos meg er det luftsmerter. Det hjelper å bevege seg litt eller ta et bad. Det er trangt i magen nå så skal ikke så mye til:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...