Gå til innhold

Hvordan ser proppen ut??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var liksom en slimklump i trusa nå, men usikker på om det var den...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første delen jeg mistet var klart, gjennomsiktig slim, samme konsistens som gelè. Tre dager senere mistet jeg noe som var gråhvitt, like geleaktig og som hadde "striper" av rødt og brunt blod (nytt og gammelt). Dette er nå 5 uker siden, så det MÅ ikke bety at noe er på gang, men jeg ble nå sjekket opp likevel :)

Skrevet

Var ikke noe blodspor her, men den var litt sånn hvit og geleaktig ja...

Er 2 dager på overtid nå, så krysser fingre for at noe skjer :)

Skrevet

tror alt kom på en gang da min kom: slim/ gele-klump, blandet med litt blod. En ganske stor dæsj...;) Hadde ikke tenkt så mye på at slimpropp i det hele tatt, men dette så virkelig ut som en propp av slim ja!

8 timer senere var gullet ute!

Skrevet

Hm... det var sikkert den, har jo "slimet" en del tidligere, men det har vært blankt, å ikke i nærheten så mye! 8 timer faktisk, da er det jo håp da :D Tok 3 dager sist etter proppen gikk, men det var 8 dager før termin. Og jeg har ikke sjans til å huske hvordan den så ut... Jeg bare; ÆSJ! og kasta'n i do... :)

Skrevet

Min så ut som en klump med brennmanet. Nice...

Skrevet

Jeg går egentlig og venter på min. Termin er ikke før andre januar, og jeg har ikke hatt noen symptomer på at det nærmer seg fødsel, men i går kveld hadde jeg slimete og helt blank utflod. Ikke mye, men nok til at jeg la merke til en fremmed konsistens i truseinnlegget, og tolket det til et forstadie av slimproppen. Antar resten kommer snart. :)

Jeg leste litt om det her:

http://www.snartmamma.com/index.php/Diverse/Slimproppen.html

Skrevet

Etter det jeg leser der, så er det nok proppen ja:) Vi sier det, vi, også setter vi oss og venter... Har fryktelig mye murringer i rygg og mage også, så det er vel noe på gang sikkert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...