*Ønskergjerne* Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 noen som bor i møre og romsdal her?? som prøver? skal vi bli kjent??
tussemor5 Skrevet 23. desember 2010 #2 Skrevet 23. desember 2010 Hei!!!!! Jupp, jeg bor i områdetdu nevner Men fylket er jo relativt stort;) Hvor bor du? Vi prøver på nr3 og håper at det snart kan klaffe
tussemor5 Skrevet 23. desember 2010 #3 Skrevet 23. desember 2010 Heisann!!!! Jupp, jeg er i området og vi prøver på nr3, håper spira klorer seg fast snart, slik at vi kan gå neste vinter i møte med en liten deilig baby Blir gjerne kjent med deg
*Ønskergjerne* Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2010 stort område ja,er bosatt utenfor kristiansund jeg,hva med deg??
tussemor5 Skrevet 2. januar 2011 #5 Skrevet 2. januar 2011 Heisann!!! Skulle svart for lenge siden, men desember har stått i sykdommens tegn, så har ikke fått vært inne på nettet noe særlig Jeg bor litt utafor Molde
*Ønskergjerne* Skrevet 2. januar 2011 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2011 hei der jeg er å finne på 1 trimester nå forresten,men bare innom å kikker her på bli gravid kommer du også snart etter på 1 trimester kanskje??
tussemor5 Skrevet 5. januar 2011 #7 Skrevet 5. januar 2011 Hø,hø,hø...tja, håper jo på det da, men jeg trives så godt inne på den ene tråden her, at det er sjelden jeg kommer meg derifra Håper at spira sitter nå denne mnd. Tror jeg er inne i eggløsnings fasen, så her setter vi alle kluter til Når har du termin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå