Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Bruker dere extensions regelmessig? Hva slags type? tape,klips,nail hair? Jeg bruker nail hair (220 fester) og er storfornøyd
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 Jeg brukte klips, pga det sliter ikke så mye på håret, nå har mitt eget hår vokst seg langt igjen så bruker dem ikke nå. Fordelen me klips er at det ikke sliter på håret på samme måten som lim og andre fester, også går det an å ta dem ut å ¨endre frisyre¨ iblandt.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Aner ikke hva det heter. De er fra Balamin, og frisøren "hekler" dem inn i håret. Må heises opp ca hver 8.uke. Er vanvittig fornøyd, tenker aldri på at jeg har det.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 jeg bruker nail,smelter inn,har ikke opplevd d sliter på håret,men jeg har veldig tykt hår brukt dette 6 ganger, å holdt 4 mnd hver gang satt å dro dem ut av håret selv da jeg ble lei,dro ikke mye av mitt eget ut faktisk super løsning for oss som ikke orker å spare å det er jo stilig om det er satt inn fint,klippet opp,så det ser naturlig ut:))
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Hvor mye har dere betalt for dette da?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Balmain'ene mine kostet 5 eller 6000 i innkjøp, også betaler jeg kanskje 500 hver gang hun justerer dem?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 med extensions med keratinfester,rundt 200 fester-betaler jeg 1500,- for - så betaler jeg ei venninne 500 for å sette dem i + klippe håret litt opp,så jeg syns ikke det er syrt jeg. men første gang jeg tok i ,betalte jeg 8000 hos frisør,rååååååådyrt!!! men verdt 2000 for hår å påsett syns jeg,holder tross alt 3-4-5 mnd etter hvordan du tar vare på det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå