mamamia Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Jeg hører liksom ikke til i noen tråd her, men kanskje dette kan bli en ny for oss 'rugere' inn mot romjulen? Jeg er på rd 9 i dag og synes at de ni dagene som til nå har gått har opplevdes som myyyyyye lenger. Jeg startet å kjenne etter symptomer allerede timen etter innsett...ha ha. Det skulle i alle fall ikke jeg gjøre... jeg vet jo at det ikke er noe i kroppen som forventes å "kjennes" før godt inn kot uke 4, men vanskelig å la være!?! Nå derimot kjennes det "greiere" å kjenne og "snakke" om evt. små symptomer. Jeg er veldig øm bak i korsryggen, spesielt når jeg står på som værst med juleforberedelsene om dagen. Er ikke riktig som menssmerter heller, men jo i det området. Magen også kjennes litt rar til tider. Men ikke helt menssmerter føler jeg?! Jeg ammer nr 3 (14 mnd) litt morgen og kveld, så vanskelig å vurdere brystene egentlig. De er liksom allerede i bruk, hvis du skjønner. Småtrøtt er jeg hele tiden, men tenker at det er den tiden på året? Fryyyyyyser konstant, men det er jo fryktelig kaldt ute nå? Humørsyk som aldri før. Det er faktisk påfallende. Jeg farer opp i raseri for den minste lille ting om dagen. De to eldste (8 og 10) poengterer ofte om dagen at mamma er så sur asså... ikke likt meg i det hele tatt faktisk! Men kanskje pms eller llitt førjulsstress og tankevirksomhet rundt forsøket også tenker jeg...? Tisser heeeeele tiden natt og dag, men drikker mye også da....? Ja her er det gode forklaringer på det aller meste :-). Dette er fryseegg fra fersk for to år siden. Forrige gang var jeg full av all stimulering etc. før forsøket, så da var jeg veldig oppblåst og masse menssmerter. Men med de to første barna (som ble laget naturlig) hadde jeg lite symptomer før 4-5 uker. Dette kjennes mer slik ut og ikke rart da dette er frys i naturlig syklus, så ingen stimu e.l. Dette ble langt. Men så godt å få skrevet ut det en går å gnager og tenker på hele tiden. Som ikke skal snakkes om med noen (da ingen vet at vi prøver på 4' mann). Flere som vil dele tankene sine?
Endeligmamma<3 Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Heisann:) Du er veldkommen på tråden for 49/50 jentene...vi skal jo teste denne uka og neste. Jeg er på rugedag 7 i dag, så da ligger vi jo ganske likt. Jeg er utrolig spent da dette er vårt siste forsøk i det offentlige..har hatt 4 fersk (et avbrutt) og to frys...Jeg er så redd for at det ikke skal gå....men holder troen og håpet oppe:-) Så heldig du er som har tre barn.Kan tenke meg det er koselig nå i juletiden:) Jeg vil gjerne ha kontakt...spennende å følge hverandre i rugetiden:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå