:o) :o) :o) Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Hehe... Helt tragisk, men jeg gjør det om nettene.. Vekker både meg selv og samboer fordi jeg snorker så høyt. Bihulene er helt tette, og i dag har hodepinen slått til for fullt og kroppen er helt utslått for energi. Har feberfølelsen i kroppen, men heldigvis ingen feber...enn så lenge! Tenker det er bihulebetennelse som har slått til, har egentlig bare ventet på det! F***** dritt! Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne betennelsen igjen? Kan jo ikke ta nesespray, eller kan jeg? Og paracetter skal jeg jo være litt forsiktig med, selv om jeg i dag kommer til å ta et par, for er HELT utslått:S Kun 14 dager til termin, men går med en følelse om at fødselen er like om hjørnet, og er IKKE i form til noe fødsel nå altså! Håper noen av dere jenter har noen gode tips om hva jeg kan gjøre...
urmoderen *mamma* Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 I tredje trimester kan du bruke Rhinexin "med forsiktighet". Slimhinnene våre er så hovne at jeg ville begynt med Physiomer saltvannsoppløsning på "trykkflaske" for å skylle nesen skikkelig, før jeg tok en dose Rhinexin. Fungerer på meg, men er veeeldig forsiktig med ikke bare å pøse på. Har prioritert søvn, så denne behandlingen tar jeg om kvelden. På dagtid skyller jeg nesen 3-4 ganger, bare for å holde det nogenlunde åpent, og om mulig unngå infeksjon, så får jeg bare leve med litt bihule-hodepine, sånn innimellom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå