Gå til innhold

Bihilebetennelse... Snorker som en full mann!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Helt tragisk, men jeg gjør det om nettene.. Vekker både meg selv og samboer fordi jeg snorker så høyt. Bihulene er helt tette, og i dag har hodepinen slått til for fullt og kroppen er helt utslått for energi. Har feberfølelsen i kroppen, men heldigvis ingen feber...enn så lenge!

Tenker det er bihulebetennelse som har slått til, har egentlig bare ventet på det! F***** dritt!

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne betennelsen igjen? Kan jo ikke ta nesespray, eller kan jeg? Og paracetter skal jeg jo være litt forsiktig med, selv om jeg i dag kommer til å ta et par, for er HELT utslått:S Kun 14 dager til termin, men går med en følelse om at fødselen er like om hjørnet, og er IKKE i form til noe fødsel nå altså!

Håper noen av dere jenter har noen gode tips om hva jeg kan gjøre...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I tredje trimester kan du bruke Rhinexin "med forsiktighet". Slimhinnene våre er så hovne at jeg ville begynt med Physiomer saltvannsoppløsning på "trykkflaske" for å skylle nesen skikkelig, før jeg tok en dose Rhinexin. Fungerer på meg, men er veeeldig forsiktig med ikke bare å pøse på. Har prioritert søvn, så denne behandlingen tar jeg om kvelden. På dagtid skyller jeg nesen 3-4 ganger, bare for å holde det nogenlunde åpent, og om mulig unngå infeksjon, så får jeg bare leve med litt bihule-hodepine, sånn innimellom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...