Gå til innhold

shit! dumme menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde avtalt å la være å kjøpe julegaver til hverandre i år, siden vi hadde en rimelig dyr reise nå før jul. så idag, så sier han som en spøk at "banken har ringt han og lurt på hvorfor han har brukt så lite på julegaver i år, og at han gjerne må kjøpe noen fler gaver".. jeg spurte om han hadde kjøpt til meg likevel, og da sa han at han hadde tenkt å gjøre det idag. SHIT! jeg har jo ikke fått tenkt gjennom hva jeg kan kjøpe, siden vi IKKE SKULLE kjøpe.. bestemte oss for å gjøre det billig. 500 kr. hva får man for den summen da? noen tips? må kjøpes idag nemlig.. Fader også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme "problem" i fjor. Men jeg fant det ikke ut før sen kveld lillejulaften. så da ble det bare "tullegave" fra meg i retur :-) Men så er da nå hans skyld også!!

Skrevet

hehehe må jo le litt å da.. er jo koselig :) vi hadde bestemt oss for en billig gave i år, men fant ut at han hadde kjøpt for det dobbelte til meg.. men som han sa: du gjør en så utrolig god jobb med å være hjemme med gutten vår og du klager ikke i det hele tatt selv om du har vondt og ikke kommer deg ut nå som det er så kaldt, så du fortjener det :) det synes jeg var veldig koselig så jeg lar ting være som de er og viser at jeg setter stor pris på det :)

hva med noe ull nå som det er så kaldt?

Skrevet

er jo søtt at han tenker på deg :) jeg har allerede fått telefon til jul, og i dag sa han at han skulle kjøpe enda en, for jeg måtte jo få noe på julekveld også :) har jo mye fine armband eller smykker fra alexander de er rimlige :) eller, noe han interiserer seg for? fisking? friluftsliv?

Skrevet

MOods of Norway t-skjorte? Fine og koster 500

Skrevet

Tusen takk for mange flotte forslag dere=) Det endte med totalt budsjett-sprekk..! som vanlig. kjøpte frakk til ham. for 1200 kr:) hehe. typisk meg. men det trenger han jo, så da føler jeg at det er greit likevel! åsså måtte jeg bare kjøpe en pakke med favoritt sjokoladen hans=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...