KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Hva gjør man med det da..? Klarer såvidt og røre på høyrearmen.. Den litt hoven og veldig hard og spent, å jeg griner av smerter om natten.. Vet det kommer av den evige bæringen av lillegutt og timesvis hver dag med vugging av vognen.. Har hatt det slik i 3 uker nå. Får jo ikke latt armene hvile heller, hehe... Det går vel over av seg selv? Å kan betennelse i armene påvirke resten av kroppen i forhold til at man er ekstra sliten osv? slik som andre infeksjoner ?
Steget Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Uff da, det hørtes ikke greit ut! Jeg ville tatt en telefon til legen. Kanskje du kan få noe betennelsesdempende. Deretter ville jeg kjøpt meg en bæresele, så du får avlastet armene når du bærer babyen. Jeg har en Angelpack kjøpt påBæreglede og er superfornøyd med den. Jeg har slitt mye med senebetennelse i ene armen tidligere, ikke pga babybæring da.. det ble kun bra igjen etter en periode med hvile, deretter styrketrening.
Lykkemin Skrevet 22. desember 2010 #3 Skrevet 22. desember 2010 auau føler med deg det hørtes ikke godt ut og som du sier så kan du ikke la armene hvile heller.. det eneste som har hjulpet meg når jeg har hatt betennelse i skuldrene er akupunktur.. har prøvd tabletter, men de gav meg bare vondt i magen og tror ikke du kan ta de om du ammer.. fysio hjalp heller ikke, men anbefaler akupunktur på det varmeste!! har hjulpet meg mot veldig mye.. god bedring
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2010 Tusen takk for svar! Lillegutt hater bæreseler, så det har jeg bare måtte gi opp, hehe.. Han vet hva han vil for å si det sånn! Akupunktur hørtes ikke dumt ut.. Det får nesten sjekke litt ut altså Takk takk!! Jeg har tenkt på denne voltarolen, men så vet jeg ikke om jeg kan ta den når jeg ammer, å det gjør jeg jo.. hehe.. tusen takk for det!
Vandrende Melkemaskin Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Hei, Jeg vil anbefale en sånn : http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-816550.aspx Man føler seg kanskje litt handicapa når man bruker den. Men den er super å bruke på natta. Og så mye som mulig på dagtid. Det kan gå over av seg selv hvis du hviler hånden og ikke belaster den, men det er vanskelig når man har en baby.. Hva som hjelper deg av medisiner kommer an på hvor betennelsen ligger, det kan f.eks være at du bare trenger en kortisonsprøyte. Da går smerten over med en gang! Jeg ville kontakta lege. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå