Frøken B ღღ Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 I forrige uke var vi mye ute og farta og det ble prøvd noen "ferdigalternativer" til lunsj og middag til jenta. Jeg beit meg spesielt merke i "Drikki" fra Nestlè. Ho elska den og den metta godt og lenge. Jeg liker ikke å bruke så mye ferdigmat og driver derfor å vurderer å prøve å lage noe lignende å putte i fryseren. Men hva putter jeg i? Jeg tenker på hirseflak eller havremel/gryn. Noen erfarne smoothie-kokker som vil dele tips med meg? Det var denne vi prøvde: http://www.nestlebaby.com/no/baby_nutrition/products/product_detail.htm?id=1023&num=10&ing=0&r=179&meal=&stage=&s=1013,1023,1024
abella Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Anbefaler frukt.no - trykk på linken som heter smoothie! (linken ble litt lang, så var lettere å skrive ned kortversjonen) Jeg har masse forskjellig bær i fryseren. Tar fram det jeg vil bruke den dagen og slenger i stavmixeren med feks litt banan eller youghurt naturell.
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 27. desember 2010 #3 Skrevet 27. desember 2010 Nå har ikke jeg brukt smoothie som et måltid til sønnen min, men heller som noe godt etter maten. Vi blander da frosne jordbær, banan og vanilje yoghurt - en kjempe stor hit. Går jo også an å bruke andre smaker på yoghurten, eller andre bær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå