Steget Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 For tida veiver Vesla veldig med armene, holder i smokken, drar den ut og kaster den langt avgårde. Jeg føler jeg er oppe hele natta for å gi ho smokken igjen og roe ho ned. Bruker ikke smokkesnora på natta, men kan man gjøre det? Ho nærmer seg 5 måneder og de siste nettene har vært skikkelig slitsomme. Kanskje det henger sammen med at vi har begynt med grøt. De første nettene med grøt sov ho godt, nå er ho våken i ett sett. I går fikk ho en ekstra flaske rundt midnatt, men det hjalp ikke nevneverdig i forhold til forrige natta. Noen tips? Smokkesnor? Gå over til Hipp 2 istedetfor 1? Blir vel bare å holde ut..
Canari Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Vi har samme problemet, smokking hele natta! Henger ikke sammen med grøt her. Bedret seg en periode da vi gikk over til større smokk, men nå er vi i gang igjen ... 6 mnd. Er¨nok bare alderen, og så spennende å se hva det er de har i munnen :-) Og så er det så vanskelig å få den på plass igjen selv. Vi har det forresten sånn også på dagsovinga, blir bare en halvtime i slengen ja, nå som vi er inne. Jeg har ikke vurdert smokkesnor - men vi har høy tøykant rundt senga, så smokken kommer sjelden utenfor, og jeg har flere tilgjengelige.
Steget Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2010 Kanskje vi kan prøve en større smokk, det har jeg ikke tenkt på. Det er ikke like vanskelig på dagen her heldigvis. Nå ligger hun og sover søtt uten smokk (den har hun i hånda he he) Tålmodighet er en dyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå