Gå til innhold

Legge- og stellerutiner fra 4 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå kjenner jeg at jeg er sliten, etter mange netter på rad hvor tuppa ikke har sovnet før kl 2-3, vært helt lys våken!!

Vi har ikke kommet i gang med faste rutiner enda - men tenker å prøve å begynne sånn smått med det nå, både med kveldstell og soving.

Hvordan er det hos dere? Når legger de seg for kvelden, hvor ofte våkner de for mat (her er det MME)? Når foregår kveldstellet?

Hilsen en litt sliten førstegangsmamma...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mi gutt er 6 uker og har ikke noe rutine ennå, bortsett fra at han spiser hver 3. time og fra han sovner for natta tar det 4 timer før mating :) eller har vi ikke noe fast, kommer av seg selv tenker eg :)

Skrevet

min pluttis e 8 uker i mårra:) hadde samme problemet som deg i starten.. ville ikkje sove.. så til tross for at veldig mange sa til meg det var for tidlig med rutiner ville jeg prøve det.. og det funker som bare det:) har en glad gutt som sover godt om natten, og en glad mamma :) hihi..

vi bader og tar kvelds stell klokken 7.. litt pludretid på badet;) så mat etterpå.. og i seng mellom 8-9 .. da sover han som regel til en plass mellom 1-3 og får så mat.. så sovner han igjen å sover til 6-7.. ofte sovner han etter mat da også..:)

funker veldig bra på vår.. og vi merker at han liker rutiner:)

Skrevet

Legger du han våken i senga og så bare sovner han? Hvordan får du til det?

Her er det byssing og bæring og sovning på magen før det går an å få lagt henne i senga i senga.

Ammer du i senga og flytter hM over?

Vil så gjerne ha litt rutiner men klarer ikke helt styre når hun spiser og sover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...