Gå til innhold

Fortsatt positiv test - kan man likevel ha EL?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester fortsatt positivt på g-test, ringte sykehuset bare for å sjekke litt og hun sa at selv om det var tidlig og selvom hcg var nede i 106 kan man teste positivt en måned! Hallo! Betyr det at jeg ikke får EL för langt ut på vårparten!!! ????Eller kan man bli gravid selvom g testen er svakt pos?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en MA i november og lurte på akkurat det samme som deg, og googlet fram flere historier som sa at de hadde blitt gravide selvom Hcg ikke var ute av kroppen. Når det gjelder meg selv, så tror jeg at jeg hadde EL før Hcg var ute av kroppen. Jeg mistet i uke 11 og hadde Hcg rundt 56000 da jeg mistet. Det tok ca 3.5 uker før jeg fikk første negative g-test. Testet ikke hver dag, men etter 3 uker var den fortsatt positiv. Men, jeg fikk mens rett etter - helt overraskt, for det var jo som en normal syklus. Men, ikke helt, for omtrent 2 uker før følte jeg stikninger som jeg så ofte får rundt EL. Siden mens kom 2 uker etterpå, tror jeg at jeg faktisk hadde EL, men sikkert vet jeg det jo ikke.

Vet du er utålmodig - har lest noen av de andre innleggene dine - det er jeg også....

Skrevet

Mente med "men, ikke helt," at jeg ikke var helt overrasket :-)

Og lykke til forresten. Vet det er frustrerende å gå å vente på negative tester for å komme igang igjen. Spesielt også ettersom alle el-tester er positive så lenge g-testene er det.

Skrevet

Eksakt! :)er utålmodig med alt her i livet jeg da, blir veldig intens, "vent å se " passer dårlig i min verden. vet jeg må jobbe med det der men det er det som er så fint med å väre på det forumet her, da ser en at de fölelsene en har er delt av andre, at andre kjenner seg igjen :).- Og akkurat det du sier med at el tester er ubrukelige nå, de er jo positive de og hele tiden. Trodde dette skulle gå fort siden hcg ar så lav men på ullevål sa de at når hcg er lavt halverer det seg ikke så det tar lang tid för de siste restene går ut.

Takk for svar og lykke til til deg og! Er jo innstilt på at dette kan ta lang tid ( er 39) men jeg tror det blir bedre bare man er i normal syklus, stanger liksom hodet i veggen når en ikke vet noe som helst - i hvert fall med en utålmodig sjel:) Håper du lykkes snart!

Skrevet

Er utålmodig selv. Hadde positiv el-test på søndag, og nå kan jeg nesten ikke vente til ikm...blir helt sprø av dette her, men prøver å slappe av.

Du er jo rene ungjenta i forhold til meg....er godt over 40, og bare håper at tulla ikke blir enebarn, men det er ikke gitt. Vi har prøvd siden jeg fikk tilbake mens etter tulla, nå mer enn 2 år siden, hatt 2 SA og sist en MA, så jeg venter bare på at gullegget skal klore seg fast...

Kanskje det er akkurat derfor at vi er så utålmodige, for vi vet at den biologiske klokka tikker...

Skrevet

Ja, det er nok det :). Har liksom ikke tid til å vente på å vente her og der. Nå ringte jeg akk ullevål , skal ned i morgen siden jeg fortsatt blör sånn. Ahh..jaja, det var jammen ikke bare bare! Har 3 barn fra för hvor jeg har blitt gravid på et blunk. Men dette skal gå bra for oss begge :)! Mange som er i ung alder også som sliter så vi må bare stå på litt ekstra :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...