Nr-2-i-magen Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Hei, Skal feire nyttår sammen med en gutt på 8 og to jenter på 5 og 4. Også vil jeg gjerne at vi skal ha noen leker/aktiviteter som blir gøy både for barn og voksne. Noen forslag?
Gjest En til 2011 <3 Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Her går det i gode gamle brett spill Slike som tar en stund. Det er skikkelig koselig og fenger hele familien.
Nr-2-i-magen Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2010 Det er veldig koselig med brettspill, men klarer ikke å komme på noe brettspill som passer til de to jentene på 5 og 4. Tenkte at vi kunne prøve Cranium, men er redd de ikke klarer å være nok involverte.
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Twister (barnetwister) bruke å ver ganske kjekkt i den alderen:) Hvis dere har sånn dyrelotto kort kan dere ha de i bunker, så skal barna og voksne mime det dyret di trekker, så får enn poeng og en liten gave. Halen på grisen, stol leken:) Håper det var noen forslag:)
Nr-2-i-magen Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. desember 2010 Tusen takk Dyrelotto som mimelek var jo en genial idè. Jeg gleder meg
Snøfnugg75 Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Øysteins tegnespill er superpopulært her (3 og 5). Kle seg ut som "Nyttårsbukk" og banke på hos naboane og synge julesongar er ein tradisjon mange stader. Ludo og UNO og vri åttar. Ansiktsmaling
<3lykkeliten<3 Skrevet 22. desember 2010 #7 Skrevet 22. desember 2010 Fantasi- både teiknig og miming, mimeleken- lag lappar med forskjellige ting( dyr og yrke). utkledningslek: samle masse kler oppi ein sekk, send sekken rundt, skru på musikk og den som har sekken når musikken stoppe må ta på seg eit plagg.
ungmortil3 Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Jeg husker vi bestandig hadde "pakkeleken" da jeg var liten. Mamma kjøpte inn mange små ting til en billig penge og pakket de inn. Så satte alle seg rundt pakkene i en ring på gulvet. Vi hadde to terninger og alle skulle slå på tur. For hver gang noen fikk 2 like kunne man pelle ut en pakke fra bunken eller "stjele" en pakke fra noen av de andre. Foreldre spilte på lag med et barn om de ville. Så var det en litt større pakke som alle selvfølgelig ville ha (f.eks et engangskamera). Syntes det var helt supert da jeg var liten iallfall .
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 i leker pakke leken enda vi Alle tar med seg noe små plukk å pakker inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå