elmaaani Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Nå begynner jeg å bli utålmodig! Søkte om søskenforsøk i februar og fikk dette godkjent i mars.. men pga donormangel venter vi fortsatt på å kunne begynne... nå begynner jeg å bli lei av å vente.. .. noen av dere/kjenner dere noen som er igang med donorforsøk på riksen for tida??
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 22. desember 2010 #2 Skrevet 22. desember 2010 Hei hei! Vi har akkurat søkt om søskenforsøk på Riksen )) Jeg sendte litt mail med de der inne om hva man kan forvente av ventetid når det gjelder søskenforsøk.. De så at det pga mangel på donor og det at søskenforsøk ikke blir prioritert, så måtte vi ihvertfall belage oss på at det tok ett år før vi fikk svar Så sånn er det der om dagen.. men da er det nok ikke så lenge før du får svar.. men det lønner seg å ringe litt innimellom å spørre.. da blir mappen tatt frem igjen vettu Lykke til!
elmaaani Skrevet 27. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. desember 2010 Takk for svar MAXlykke!! Heldigvis har vi gull vi kan kose oss med mens vi venter
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 30. desember 2010 #4 Skrevet 30. desember 2010 Bare hyggelig Jepp.. heldigvis har vi fått gull )) Vi er forferdelig heldige Men tenker jo at det kommer til å bli like slitsomt neste gang.. er bare å bite tenna sammen og håpe på det beste ) Masse lykke til fremover Morsomt om du vil sende meg PM eller si ifra når du får svar... liker å ha noen å prate med i samme situasjon ) spennende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå