Anonym bruker Skrevet 22. desember 2010 #1 Del Skrevet 22. desember 2010 Dette er sikkert et utrolig dumt spørsmål, men jeg bekymrer meg litt nå helt på slutten. (2 uker til termin) Jeg har hatt meget vondt i symfysen lenge. Begynte vel i uke 16. Det toppet seg da jeg skled på isen rundt uke 30. Falt ikke, men fikk beina for langt fra hverandre, gjorde vanvittig vondt, og har hatt store smerter der konstant, siden... Uansett, det jeg lurer på... Jeg ligger på siden om nettene, med en pute mellom beina. Men det virker som det "låser" seg i symfysen selvom jeg har pute, og jeg må bytte side ofte om natten pga at jeg får smerter nedover hoftene. Og det å snu seg med symfyseløsning er jo kjempevondt, som mange her sikkert vet.. Men det som er.. Noen ganger er det helt umulig å snu seg for smertene er så sterke, og da hender det at det kommer et realt SMELL fra symfysen og jeg kjenenr praktisk talt at det beveger seg der og at noe løsner litt. Det hjelper litt på smertene og jeg får snudd meg. Men jeg lurer på om dette smellet eller hva det er, kan skade babyen?? Siden den ligger med hodet "nedi der" . Ser for meg at babyens hode blir skvist når symfysen smeller sammen eller hva det nå er den gjør-- Sikkert dumt spørsmål men jeg er litt bekymret......... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142701792-det-smeller-i-symfysen-skadelig-for-baby/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2010 #2 Del Skrevet 30. desember 2010 Tviler sterkt på det ja, det er nok smerten du kjenner som "smeller". Har du virkelig ikke fått deg et sklilaken? Hjelper utrolig mye når en er vond og sliter med å snu seg i senga. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142701792-det-smeller-i-symfysen-skadelig-for-baby/#findComment-142723407 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå