LilleBitteliten Skrevet 22. desember 2010 #1 Skrevet 22. desember 2010 Peder og Henrik? Utrolig flotte navn! Bare for gøy: Peder eller Henrik? Hva ville dere valgt?
namedrop85 Skrevet 22. desember 2010 #4 Skrevet 22. desember 2010 Hver sin smak, hehe.. Henrik er fint, terningkast 4/5 Peder er forferdelig (sorry).. Karakter 1-... Peder er et vestkantnavn son samtidig er et harry white trash navn, og en dansk versjon av Peter (fordi t blir d i mange danske ord). Utrolig grelt
Vipsenmamma Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 Jeg ville valgt Peder - kjempefint navn. Henrik er kjedelig.
Gjest Tuyo Skrevet 22. desember 2010 #6 Skrevet 22. desember 2010 Liker best Henrik, men synes også at Peder er et pent navn
LilleBitteliten Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 22. desember 2010 Så morsomt, hehe. Jeg tenker overhodet ikke på vestkanten og with trash. Synes Peder er et koselig gammelt navn :-) Får også assosiasjoner til dansk når jeg hører det :-)
prebs Skrevet 22. desember 2010 #8 Skrevet 22. desember 2010 Knallflotte navn begge to :-) Ville kanskje gått for Peder siden det er minst brukt.
LoveDove Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 Signerer LilleBitteliten og vipsenmamma her. Peder er nydelig og stødig, og har endelig kvittet seg med sossestempelet. Peter har derimot blitt vanligere på Oslo vest, og er et ganske kjedelig navn. Henrik er helt ok, Peder er knallflott!
sommertiara Skrevet 23. desember 2010 #10 Skrevet 23. desember 2010 Ikke glad i noen av dem, men om jeg må velge ett er valget enkelt: Peder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå