Gå til innhold

hvor hamstre pampers bleier å barnemat??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en liten jente på nå 3mnd å 1 uke, å tenker at det kan være greit å hamstre litt mat på glass å eventuelt fruktmoser ol, da det ikke er så lenge til vi kommer til å begynne med smaksprøver. hva kan vi kjøpe? hva anbefaler dere å begynne med? å hvor er det billigst? å ikke minst hvor lang holdbarhet er det på disse produktene??

så til bleiene, er bruker vi bare pampers, men har faktisk ennå ikke kjøpt en bleiepakke selv, da besteforeldrene våre hamstrett endel før tulla kom til verden. dette lageret er straks tomt, så må nok hamstre litt der også. men hvor er pampersbleiene billigst??? str 3 og oppover...

takker for svar

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnemat er billigst på Kiwi (det gjelder ikke de 4 pk med fruktmos).. Det er ofte gulrot og potet i de 4 mnd glassa.. Holdbart LENGE..

Bleier er billigst på Rimi..

Skrevet

Rimi er billigst på bleier ja.. Bare litt vanskelig å få tak i på enkelte Rimier for tiden.. Spes str 4.

Kiwi har 4 barneglass for prisen av 2. Gutten vår liker alle glassene med frukt, men litt mer kresen på middag. Ville nok hamstret frukt hvis jeg var deg. Litt forskjellige. Siden du bare får kjøpt 4 om gangen på Kiwi kan du kjøpe billige glass også på Rema eller på OBS. Nestle sine fruktglass er billige og gode. Koster ca +/- 5 kr per stk. Ville også kjøpt de små grønnsaksmosglassene, de koster kun 2.50 på Rema/obs og gutten vår elsker de. Super til lunsj, mellommåltid etc. Disse kan man også variere med egne ting oppi.

Skrevet

Pampers er billige på coop hvis du har medlemskort og kjøper store esker.

Vi brukte også bare pampers tom. str 3, men fra str 4 har vi funnet ut at libero er best på up and go, så nå bruker vi de på dagen og pampers på natta. Bare et tips så du ikke blir sittende med masse i feil type når hun blir litt større.

Kiwi er billigst på mat, men min erfaring er at kiwi har veldig begrenset utvalg, derfor handler jeg ganske mye på rema og coop også.

Skrevet

Stemmer ikke at du bare kan kjøpe 4 glass av gangen på Kiwi. Jeg kjøper stort sett 10-20 glass i slengen, og har aldri fått noe kommentar på det. Sønnen min elsker også alle fruktpureene. Enig med en av de over at det ofte er noe begrenset utvalg. Men greit å fylle opp med basis, så kan man kjøpe noe annet andre steder.

Pampers er billigst på Rimi, 39.90 for topk med 50 bleier i hver

Skrevet

Det er sant at en ikke fikk kjøpt mer en 4 glass med barnemat på Kiwi. Jeg måtte pent legge de andre tilbake. Du kan også bare kjøpe 4 bleiepakker om gangen. Måtte legge tilbake et par pakker av de også. Ganske så flaut.

Tenkte jeg først kunne hamstre når jeg kom forbi en Kiwi butikk, men den gang ei. Var jo ikke akkurat opplyst så bra om at en max kunne kjøpe 4.

Pampers er billigst på Rimi. 39,90 for 2 store pakker. Det blir under 20 kr for 60 bleier (str. 3). Men min gutt måtte opp i str. 4 når han var 5 mnd, så ikke kjøp alt for mye i den str. Jentene mine brukte str. 3 mye lengre. Kommer jo an på hvor stor babyen din er.

Skrevet

Sist gang jeg var på Kiwi så handlet j 30glass og 8bleiepakker uten at det ble sagt noe som helst..

Skrevet

Rimi billigst på bleier? Det har jeg ikke fått med meg...

Trodde Kiwi var billigs jeg?

4pk til under 50kr. Slår Rimi den?

Jeg ville vært forsiktig med å hamstre babymat. Snuppa mi nektet å spise noe av de glassene jeg kjøpte. Måtte gi de uåpnede til nabobabyene... Fruktmos og sviskemos er ganske safe da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...