Gå til innhold

Hvilke mat på glass skal vi hamstre fra kiwi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at det ikke er noen poeng i å hamstre av middagene tilfelle barnet ikke liker de, men der det sånn at der er noen fruktdesserter eller noe sånnt som er lurt å hamstre av nå som de er så billige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min har likt alt jeg har servert han... Men anbefaler å kjøpe youghurt - den er svæt poppis her :)

Skrevet

Det er nok veldig individuelt men gutten min er også veldig glad i de med youghurt i:) Og de fleste babyer liker middag med oransje farge har jeg inntrykk av;) Pasta er også veldig populært her:)

Skrevet

Min liker og best dei med youghurt i. Og det meste frå hipp og småfolk. Og blåbærglassene er veldig populær! Blander i grøten dei dagene han ikkje vil ha mat og då går det ned på høgkant!

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Guttungen her elsker fersken og bananmosen fra Hipp, pæremosen og grønnsaksmosen fra Nestle. Dette er 4 mnd glass. Vi driver å tester ut 6mnd glass nå. Ellers vil jeg anbefale deg å kjøpe noen middagsglass, men varierte slag. Vi har kjøpt inn noen og kommer til å prøve oss frem ut fram dem. Har 2 glass av diverse slag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...