Gå til innhold

Pysj og sparkebukser- med eller uten fot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker dere?

Her er det helt klart MED fot som gjelder, for jeg blir gææren av å plukke opp sokker og sette dem på plass igjen X antall ganger iløpet av dagen/ natta (har en jente som sparker bra fra seg, og da fyker sokkene veggimellom hehe:p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker uten. De med fot bare sparker hun seg inn i og når bena ligger i en krøll over magen gråten hun trøstesløst til jeg har reddet henne ut av pysjen og litt til:D Søtt men slitsomt.

Skrevet

§1: Alle benklær skal ha fot.

§2: Eventuelle sokker tas på etter at bekledning, som nevnt i §1, er satt på.

Det bare må være slik her vi holder til;) Vesla er ei lita wannabe sparkepike, så selv strømpebuksa må fortøyes innenfor bodyen...

Skrevet

Liker best med fot! Rampetrollet liker å dra av seg sokkene og tygge på dei så dei blir klissvåte. Når han har sparkebukse med fot rekker dei ikke opp til munnen når han sitter. Han berre velter når han prøver så trur han har gitt det opp ;-)

Skrevet

Uten...

Bruker jeg med, så ender beina langt oppi.. Da må jeg evt bruke sokker utenpå, men det synes jeg virker så ubehagelig..

Skrevet

MED! ''

Er sur på 2 ting her i huset. Ullpysjen fra Janus! (hvorfor er den uten for?!) HEEELT i diotisk!

og ullfleecedressen til Nøstebarn er himmelsk, men hvorfor har den ikke fot?

Jeg foretrekker helt klart for, og kjøper ikke pysj uten fot vanligvis. Men trodde disse fra Janus var så gode at det veide opp for manglende fot. Det gjør den definitivt ikke..

Skrevet

Absolutt UTEN fot!! Den teite foten gjør meg sprø!!! Ungen kaver jo så med beina at beina ligger langt oppi buksen! Sparkebukser/pysjamaser med fot er den dummeste oppfinnelsen innen barneklær, SPØR DU MEG!;)

Skrevet

Forrige måtte ha fot, sparket alt av seg. Nå er det hipp som happ.

Skrevet

Helt klart med fot ja. Synd de fleste buksene og nattdraktene vi har er noe vi har fått, og dermed uten fot. Takk og lov for at vi har sokker med knyting så ikke sokkene fyker veggimellom. Fikk maaange par med sokker, men alle er ubrukte :P Er da ikke vits i sokker når de er av innen 5 min, og jeg gidder ikke å pakke de på så ofte :P

Skrevet

hehe, den var bra cadence- jeg signerer på den ja;)

Skrevet

det er både og her...

deilig med fot, slippe det sokke-styre... men fint uten også, for da får de "lufta" tærne innimellom... og når man har fot så "holder" klærne mindre, altså, må legges bort før evt den uten fot.

Skrevet

MED fot! Jeg synes det er dritvanskelig med f.eks. ullstrømpebukser om de er uten fot. Aner ikke hva jeg da skal ha på føttene til datteren min! Ser ikke vitsen i å ha ull over hele kroppen, men så utelate føttene hvor varme også kan tapes.. Dessuten er det ubehagelig å fryse på føttene!

Foretrekker også pysjamas med fot, men hun sparker seg også ofte ut av sånt.. Og strømpebukser. Men til tross for det er det absolutt klær MED fot som gjelder her:)

Skrevet

Pysj med fot og bukser uten fot. Her brukes strømpebukse under buksen så jeg synes sparkebukser blir bare krøll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...