:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 jeg er så sykt glad for at jeg aldri noen gang trengr å vær husmor på fulltid og at dette ikke er min fremtid. for dette kler meg ikke! jeg får det rett og slett ikke til spesielt bra og ikke er det gøy heller. jeg er rett og slett misunnelig på alle dere der ute som bare digge husmor ting som innpakkting av gaver, bakring og pynting.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Eske fra polet, eller gavepose fra nille. Nille ha og noen fine flaskeesker.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2010 men det har jeg ikke her... hehe..hm... kanskje jeg skal stoppe å kjøpe det istedet for å drive med dette tøyset
Joikaboll@ Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Alu.folie med rød sløyfe. Hva med et farget ark rundt selve flasken, pynt med det du måtte ha og skriv en julehilsen.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 21. desember 2010 #5 Skrevet 21. desember 2010 klipp ut en stor firkant av papiret du skal pakke inn i. ( slik at det kommer godt over flasken) Sett flasken i midten, og surr alt sammen på toppen med et fint bånd. Enkelt som bare det:-)
Sylteflesk Skrevet 21. desember 2010 #6 Skrevet 21. desember 2010 Det Doppler sier. Eller ta gavepapir og rull liksom flaskin inn i det, en tapebit på siden, brett inn flapper og tape i bunnen, snurp sammen på toppen ovenfor tuten med pakkebånd slik at det blir en festlig topp. Eller det jeg pleier å gjøre - ta bare pakkebånd, surr det et par tre ganger rund halsen, sett på merkelapp, lag fine snurrer med saks. Lekkert, men ikke noen stor overraskelse for mottaker. Passer kanskje bedre i bursdager og sånn hvor man overrekker gaven og den pakkes opp med en gang.
Tøysetipp Skrevet 21. desember 2010 #7 Skrevet 21. desember 2010 Veldig enkelt, en vinpose fra vinmonopolet. Eller en sløyfe hvor halsen på vinflaksen er. Jeg har kjøpt silkebånd, for å gjøre det litt finere.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 22. desember 2010 hehe... jeg stjal vinposer fra mamma...hihih.. så nå kan jeg bare putte de oppi der. sånne fra nille...hihih..
weihnachtmarkblomstre Skrevet 22. desember 2010 #9 Skrevet 22. desember 2010 ...æsj, jeg som hadde tenkt til å foreslå at du mare måtte drikke den opp istedet ;-)
mandel i grøten Skrevet 22. desember 2010 #10 Skrevet 22. desember 2010 http://blog.makezine.com/archive/2008/07/furoshiki_howto.html
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #11 Skrevet 22. desember 2010 hihi...weihnachtsmarkblomstre jeg har beholt en god del selv! kan jo ikke stole på at resten av verden er smarte nok til å gi meg slikt... hehe
lille sprelle Skrevet 22. desember 2010 #12 Skrevet 22. desember 2010 gavepose eller eske for formålet. Om du ikke gidder å skaffe det - rull hele flaska inn i papir (legg i litt ekstra og brett inn i bunnen. Snør det hele sammen på toppen - knyt snor rundt og klipp opp toppen - fessstlig.... (her i huset pakker mannen inn presangene....)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. desember 2010 hihi... kanskje det er det jeg skal bruke menn til viste at de måtte være nyttig til noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå