MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 21. desember 2010 #1 Skrevet 21. desember 2010 bare lurer sitter her med masse fyr i peisen, og blei plutslig så trøtt. tenkte å legge meg men så begynte jeg å tenke, tenk om peisen eksplofaenmæderer??
cadence Skrevet 21. desember 2010 #2 Skrevet 21. desember 2010 Er det åpen peis, eller en lukket(med glassdør e.l)? Har du åpen peis med et gitter som fanger opp evnt gnister som spruter (hender at det er litt "kinaputter" i ved) så er det egentlig rimelig trygt å køye.. men uten et slikt gitter så hadde jeg nok drøyd sengetiden og heller slakket litt på sofaen...
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2010 den er lukket med glassdør . trygt?
cadence Skrevet 21. desember 2010 #4 Skrevet 21. desember 2010 Hadde funnet senga jeg da ja:) Her fyrer vi for harde livet i kveld, i 2 vedovner ved siden av at varmepumpa jobber som rakkern selv...Og en gang må vi jo sove. ZzzzZZzz
fastelavens_bolla! Skrevet 22. desember 2010 #5 Skrevet 22. desember 2010 vedovn med glassdører her, fyrer døgnet rundt og sover godt om natten fordet
ano`num *17.03.10* Skrevet 24. desember 2010 #6 Skrevet 24. desember 2010 Den eneste faren er strengt tatt pipebrann. Men om alt er riktig gjort (altså fyrt) er risikoen svært liten. Her fyrer mannen i hus opp før han drar på jobb "midt på natten". Når vi står opp er huset godt og varmt! Deilig ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå