Gå til innhold

Stemmer det at det er litt tryggere når man har kommet til uke 10?

Anbefalte innlegg

Eller har jeg hørt feil? Går nemlig inn i uke 10 i morgen så håper selvfølgelig sterkt at dette stemmer.

Var på UL på mandag og da så alt veldig bra ut :) Men hater frykten over å måtte miste (gjort det 1 gang tidligere)

Fortsetter under...

Gjest En til 2011 <3

Dette lurer jeg også på. Man skulle nesten tro det da, er jo bare 14 dager fra den magiske grensen. Er vell "tryggere" når man er 10 uker enn når man er 6 uker :) Men alt kan skje, slik er det bare dessverre, man må bare være realistisk.

En venninne mistet dagen etter 12 fullgådde uker.Virket helt meningsløst når man liksom er over den gyldene grensen, men det skjer....

Man får bare krysse fingrene å slappe mest mulig av.Prøve å ikke ha tankene i negative baner :) Det går jo i di aller fleste tilfeller bra.

Lykke til videre i svangerskapet :)

Jeg også mener å ha hørt at man er så og si "trygg" i uke 8/9. Men det er mulig jeg tolket legen feil da :P

Han sa at i hans øyne er jeg ikke gravid før jeg er i uke 9 :P

Så da er jeg gravid om en uke ;)

Titter inn fra 3 trimester.Egentlig er man ganske mye tryggere etter uke 8 ifølge det jeg leste da jeg var i 1 trimester. Og har man sett et bankende hjerte i uke 8 så går det stort sett bra.

Sist jeg skrev det kom det selvfølgelig en som skrev etter meg at hun hadde mistet i uke 9 osv. Men ifølge legen jeg var hos og tok tidlig ul i uke 8,hvor vi så bankende hjerte og sprellende liten gutt (så ikke at det var gutt da), sa hun at å telle frem til uke 12 nå ikke var så viktig, man har aldri garantier, men stort sett går det bra da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...