Gå til innhold

Lillegullet har fortalt alle i bhg i dag

Anbefalte innlegg

at han skal bli storebror... Han vet ikke ennå at det finnes noen spire i magen. Joda i mamma sin mage er det 2 babyer, en gutt og en jente, de kommer etter sommeren sier han. Hadde nå tenkt å vente litt med nyheten, er jo bare i uke 8. Termin 4 aug =) Men fikk nå historien og spørsmål når jeg hentet han i dag hehehe =) Hvor får han det fra??

Jaja da gjennstår det å se på ul i morgen om han får rett i antall babyer da.... Håper ikke det, for det er nok med 1 syntes jeg ;o)

Fortsetter under...

Ååh, så gøy, hehe! :-D

Tantebarnet mitt visste også endel på forhånd, da jeg bare var 6-7 uker på vei og ikke delt nyheten med en sjel fortalte hun at jeg og samboer ventet en gutt, og at han var veeeldig liten. Så prøvde jeg å avspore henne med å si at "Jammen du var jo også veldig liten da du ble født" men da kunne hun meddele at han kom til å være enda mindre. Og joda, det ble gutt... på 2,7kg.

Kanskje du venter tvillinger da... ehe ;-)

Helt utrolig!! Man må jo bare bli fasinert av det da! Han er 4 år og vi har ikke snakket om dette i hans nærvær i det hele tatt.

Håper ikke det er 2 da, men om det er det tar vi det med selvfølgelig. Vil nok trenge litt tid til å fordøye det da, men alt går hehehe =)

Grugleder meg til i morgen :o)

skal du på ul i mårra?? Mi jenta på 5 begynte å snakke febrilsk om babyer, og holdt det gående i ei uke, det samme gjorde lillebroren på 3 ,men fra jentungen kom det at mamma har 2 babyer , en gutt og ei jente i magen, og da hadde eg ikkje snakka med ho om at vi skulle ha, va ca 4 uker på vei....:S

mamma ringte meg og det første ho spurte meg om va.... skal du ha TVILLINGER!!! eg fikk nesten sjokk, for eg hadde ikkje fortalt ho mamma om ka jenta vår hadde sagt... Og ei eg jobbe med på jobb, snakka om tvillinga... så eg trur eg blir smågal, men glede grue meg.... Det samme gjør pappaen. No e det tvillinger i familien på begge sider, så eg e spent, og lure på om eg må vente til uke 17 får å få vite ????

Gjest En til 2011 <3

Disse barna får inn mer enn man tror :) Spennede!!

Har også en småttis som går rundt å sier baby mens h*n peker på magen min.Stikker fingeren langt inn i bollemagen :P Jeg sier bare at mamma er blitt tykk... da ler h*n og ser lurt på meg :) For det er ingen tvil om at magen har est ut, myyye luft ute å går!!

Tenker å vente til neste ul med å si noe til småttisn, da er jeg 10 uker :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...