Gå til innhold

Er det litt tidlig? Er det bare meg? eller..?

Anbefalte innlegg

Jeg er ca 6uker på vei.. (har veldig uregelmessig og rar syklus) og jeg reagerer veldig på lukter! Er det litt vel tidlig eller er det fler av dere? Jeg var sånn sist svangerskap også, men husker ikke når det starta..

Juletreet vårt lukter iallefall veldig intenst og jeg syns det lukter olivenolje, akkurat som om jeg har nesa neddi en bøtte med olivenolje! Blir nesten litt uvel av det..

Fortsetter under...

Okei,phu!

Trodde kanskje jeg innbilte meg at jeg hadde symptomer ganske tidlig..

Jeg trodde nemlig jeg skulle dø da jeg stekte en pizza, endte med at jeg spiste brødskiver til middag altså.. Og restene som stod i kjøleskapet måtte sambo hive før jeg skulle åpna det. Også det forbanna juletreet da.. Jeg kan jo ikke hive det ut heller! Godt jeg skal på jobb!

Samme her! Er i uke 7+0 idag, og har trodd i over 1 uke at alle jeg har møtt har svømt i parfymeflaska si! Det lukter HAI av alle! Og matlukt er pyton. Kaffe, som er min beste venn, har jeg nå ikke rørt på to dager. Uggen hele dagen.

Annonse

hehe..Det skakke værra lett! Vi får bare holde ut! Jeg syns heldigvis ikke julerøkelsen er spesielt kvalm ennå..

Skal nemlig feire jul hos svigers og de veit jo ikke at jeg venter dem enda et barnebarn. Så det blir jo utfordrende på mange områder, både når det gjelder lukter, ting jeg ikke kan spise og ting jeg ikke kan drikke.. Håper bare svigemor ikke fatter misstanke når jeg takker nei til et glass baylies til kaffen:p

hehe..Det skakke værra lett! Vi får bare holde ut! Jeg syns heldigvis ikke julerøkelsen er spesielt kvalm ennå..

Skal nemlig feire jul hos svigers og de veit jo ikke at jeg venter dem enda et barnebarn. Så det blir jo utfordrende på mange områder, både når det gjelder lukter, ting jeg ikke kan spise og ting jeg ikke kan drikke.. Håper bare svigemor ikke fatter misstanke når jeg takker nei til et glass baylies til kaffen:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...